643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

ikke helt så dygtig......... ikke helt så dygtig.........

.....som jeg troede.

Har længe gået og gloet på et grimt træ/busk vi har i haven...
Og i dag, da jeg hentede den mindste i børnehaven, var hun mægtig glad og var kravlet op i et lille træ, der var skåret til, så det passede til at børn kunne klatre i det.

DÉT kan jeg da gøre med vores grimme træ, tænkte jeg...
så hjem smuttede vi og jeg fandt klippe-ting og save-ting frem (er ikke specielt ferm i have-halløj)
Puha... brugte godt 1 time og synes ikke rigtig der skete noget stort fremskridt... Da jeg så sagde til den ældste at jeg lige ville save en sidste gren, sagde hun at det var fint, så ville hun klatre lidt selvom det ikke var færdigt...
Så jeg følte ligesom at jeg lige burde klippe nogle at de små kviste der sad på de tilbageblevne grene, så de ikke stak sig i øjnene eller noget...
Da jeg var NÆSTEN færdig, vælger jeg lige at tage en gren der egentlig ikke er i vejen og rimelig tyk, med klipperen....

hvad sker der så?

Jeg skal bruge kræfter, så presser klipperen mod kroppen og *vips* så gav grenen efter og jeg får klappet klipperen lige i kinden på mig selv - AV!

ud over det, så er det er træ hvor kvistene har små pigge, så nu sidder jeg her, med ondt i kinden og blødende rifter på begge hænder....
Men pyt, fortsætter i morgen, hvis vejret er lige så godt smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Lagt klikgulv 4kvm 900 kr.
  • Samling af 2 stk. metalreoler 2.000 kr.
  • Klipning af ca. 28 m hæk inkl. bortkørsel 1.950 kr.
  • Stigereol samlet 400 kr.
  • Montering af 2 klædeskab og en sofabord 70x40 1.100 kr.
  • Maling af entre 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke helt så dygtig.........
  • #1   30. mar 2011 yes yes, shit happens....
    Og som regel fordi man baaaare lige skal det sidste.. smiley
    Kender det godt.. når man føler sig allermest tilpas og afslappet med det, og bare lige skal have ordnet det sidste.. så siger det haps, og så siger man av.. smiley
    Men bare på med vanten igen smiley

• #2   31. mar 2011 hm... heldigvis regner det her til morgen, så min kind for lov at hvile sig ovenpå gårsdagens strabadser.

+ alle de betændte sår der er komet hvor jeg har revet mig, tror ikke det skal være klatretræ, tror faktisk det er en smule giftigt.....

• #3   31. mar 2011 google.. -> så kan du se hvilket træ det er, og om det skulle være giftigt.. :d

Kommentér på:
ikke helt så dygtig.........

Annonce