{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Dybt Suk........ {{forumTopicSubject}}

Endnu engang blev jeg desværre bekræftet i at der er så mange dybt håbløse hundeejere i denne verden.
Jeg havde lige trænet med Buzz ude i haven, og ville slutte af med en gåtur, så kan lige kunne geare ned igen.
Da vi har gået et stykke tid ser jeg en mand komme imod mig med to New Foundlændere uden snor, holder Buzz tæt til mig, og han går tæt, helt på plads, uden slinger overhovedet - den ene af de andre hund begynder at løbe mod os, jeg stopper, og stiller mig parat til at gå imellem dem da jeg ved at hvis den anden hund bliver gal, så gør Buzz også.
Manden brøler at det kun er en hvalp, og den gør ingenting - hundende hilser da også uden problemer, men så kommer den anden hund springende, og uden varsel farer den lige i hovedet af Buzz, som bliver dybt fustreret over den omgang - manden for hevet sin hund til sig, og siger at den da godt nok ikke plejer at kunne lide andre hunde, men måske det gik når nu de to andre kunne hilse så fint......
Jeg forlanger mandens telefonnr. da Buzz har fået en virkelig stor skramme på næsen, manden nægter, og siger det er noget værrer pjat!!!
Og så blev jeg rødhåret, han skal fandemer ikke kalde skrammer på min hund pjat - så han fik en ordentlig overhaling, og var ikke i tvivl om hvad jeg mente om ham.
Og det skal lige siges, at mens dette står på, der sidder Buzz pænt ved min side, mens hans hunde står og gør og ter sig som vanvittige - min dygtige Buzz♥
Men jeg fik hans nummer, men har nu kigget på ham, og tror ikke det er så alovrligt, har vasket og renset det, så det går nok.
Men hold da helt kæft hvor jeg var tosset - store gamle nar!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dybt Suk........
Kommentér på:
Dybt Suk........

Annonce