{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd og deres mødre
  • #1   28. okt 2010 Hader den slags mænd. En i min familie havde været sammen med en mand i 2 år men han ville ikke gå på kompromiss og bo midt i mellem deres familier han skulle absolut bo tæt moar og det var så det forhold

  • #2   28. okt 2010 jeg har nu ammet mine piger længer tid end min søn.

    men jo det er ikke særlig tiltalende når en "mand" ikke kan slippe moars skørter


  • #3   28. okt 2010 Puha, nej! ;O)

  • #4   28. okt 2010 mette, jo jeg kan kun give dig ret, syntes det er virkelig virkelig synd for de mænd som bliver "holdt fanget" af deres mor..

  • #5   28. okt 2010 tror faktisk der flere mænd end mand tror...

    min mor er pædagog, og siger nogle af drenge børnene på over 4 år hænger på moars arme, med hånden mellem hendes bryster?? what?? tænker jeg så bare....
    Hun fortæller der er en tydelig forskel ike hvordan mødre behandler deres sønner o forhold til døtre


  • #6   28. okt 2010 Oh, don't get me started on this........

  • #7   28. okt 2010 Nej, du er bestemt ikke den eneste. Og jeg synes, det er ynkeligt, når mænd ikke er i stand til at løsrive sig fra mors skørter...

  • #8   28. okt 2010 haha rikke sådan er min kæreste, ud over han snakker med sin mor HVER dag, hvis vores datter er syg så skynder han sig at ringe til sin mor det kunne jo være hun viste hvad vi kunne gøre, i stedet for at ringe til lægen.. Ej men ja det er ikke særlig fantastisk at have en mors dreng som kæreste

  • #9   28. okt 2010 det er så vammelt nogle gange.

    Det er fint at have et godt forhold til sin mor - Fred være med det.
    Men man skal kunne tage sine egne beslutninger !! og mor skal fanme ikke ind over alt !!!

    Og de der kvinder der ammer deres børn til de er 5 er bare....... åh.....


  • #10   28. okt 2010 Mon ikke det også stadig har blidt med de gamle kønsroller t gøre. Man forventer at en ung pige kan finde ud af at lave mad og vaske tøj m.m. når hun flytter hjemmefra, hvorimod de unge fyre ikke lærer at klare sig selv, for det klarer mor, indtil (hvis) de finder en kvinde der gider tage over for moar. Det er virkelig ynkeligt!

  • #11   28. okt 2010 Jeg tror fuldt og fast på freuds teori, med ødipus komplekset...

    vi har haft psykoanalyse, og vi fik fortalt at de mænd der ikke løsriver deres mødre, det er en fejl i deres ødipale fase, altså at de ikke er kommet over den "og mor er stadig den bedste i verden"


  • #12   28. okt 2010 Min x'es moar boede/bor kun 10 km, fra min adresse. Vil ikke desideret sige hun var grund til vores brud, meen, hun hjalp heller ikke ligefrem på forholdet.
    Stod nærmest på hovedet i vores vasketøj, for det skulle vaskes rigtigt til hendes lille dreng.
    Koordinerede min madlavning, så den bette mand var sikker på at få noget ordentlig føde.
    Diverse møbler og indretning blev overtaget af den "kære" svigermor, for hun vidste jo hvad hendes søn satte pris på.
    Ja selv mine potteplanter blev invaderet!!

    Så jeg tog ved lære og fandt en mand vis kære moder er bosat i Irland, det er da lige til at holde ud. Og er pt. meget glad for min nye svigermor, samt mand der kan klare sig selv, gg.


  • #13   28. okt 2010 min svigermor er super sød og rar og gør ikke ting for at træde en over tærene, MEN hun kommer stadig til at gøre det, hun siger nogen virkelig uheldige ting hvor man virkelig føler sig stødt og da vores datter var lille, der blandede hun sig i alt omkring hende.. Jeg tror simpelthen at de mødre som er sådan, ikke kan lade være med at se deres drenge som "små"

  • #15   28. okt 2010 når ja, så bor hun måske 150 meter fra os, indtil på søndag.. Så flytter vi lige et par km væk.

  • #16   28. okt 2010 Maj-Britt: det også meget fint, men for at være helt ærlig syntes jeg det ville være mega usexet hvis jeg mødte en fyr på 30 der stadig boede hjemme...

    ja, mange unge har travlt med at flytte hjemmefar, men mange bliver altså også nød til at flytte hjemmefra pågrund af uddannelse


  • #17   28. okt 2010 mai-britt, det er også en ganske fin løsning hvis man kan finde ud af at i alle sammen stadig skal have noget privatliv, dvs hvis dine børn kan respektere dit og omvendt.. Jeg har bare oplevet da min kæreste stadig boede hjemme, var det hende som gjorde rent inde ved ham, hun vaskede hans tøj, lagde det sammen og på plads for ham og lavede mad til ham hver dag.. Hans ene bror som vel og mærke var flyttet hjemmefra kom hver dag og hentede sin madpakke derhjemme fordi det var jo så synd for ham at kæresten ikke lavede den osv.. Og så syntes jeg det går over gevind, jeg ved godt hun kun gør det i en god mening, men igen så burde det jo være noget de klarede selv.. I min verden i hvert fald.

  • #19   28. okt 2010 Maj-Britt: Siger bare at personligt ville fyren miste point i min bog hvis han stadig boede hjemme, fordi det fortæller mig noget om hans selvstændighed, ikke at det er sådan i dit tilfælde, men nok i de flestes...

    hvorfor bor de ikke med deres kærester?


  • #22   28. okt 2010 Fordi det en del af at være voksen, og starte sin egen familie, i hvertfald i den alder, og i mine øjne, så det naturligt man flyver fra reden, og skaber sin egen rede,...

  • #25   28. okt 2010 Nej tak, siger jeg stadigvæk, ville ikke bo med svigerfamilien... men er man hovedkulds forelsket , må man jeg jo tage den derfra..

    jeg elsker mine forældre over alt på jorden, men glæder mig til at flytte hjemmefra !!!prøve at have mit eget, og den slags


  • #27   28. okt 2010 mai-britt, som sagt hvis man kan finde ud af at passe sine egen ting syntes jeg det er helt okay, jeg har selv boet sammen med min kæreste's far indtil december sidste år.. Vi flyttede ind hos ham i hans rækkehus, og købte det så for 5 år siden, han fik dog lov til at blive boende, og den eneste grund til han flyttede var at vi satte huset til salg. Selv om det var hårdt at bo sammen med ham fordi han drikker, så syntes jeg et eller andet sted også det var virkelig hyggeligt fordi når han var ædrug er han virkelig sød, rar og hjælpsom.. Han boede i kælderen og passede sig selv, han havde lavet et lille køkken dernede og ja passede som sagt sig selv.. Jeg ville aldrig kunne bo sammen med min kæreste's mor eller med min egen mor eller far for den sags skyld, de har nemlig ikke den der respekt for deres og vores liv, dvs de blander sig i ting som man ikke har behov for, og bliver lidt små fornærmet når man ikke retter sig efter dem.. Og jeg vil altså gerne selv bestemme hvor i mit skab mit tøj skal værre, og hvor min datter skal have sit tøj, osv.. Men det er jo igen ikke kun mødre som overskrider nogen grænser, det er jo også drengene som er for dårlige til at sige fra, og det er sku nok fordi de er lidt mere magelige anlagt :o) en pige bliver hurtigt selvstændig, hun er som regl lidt hurtigere til at løsrive sig fra sine forældre og især sin mor, og derfor tror jeg også det er mere naturligt at de har det nemmere med at flytte og bede deres mor blande sig uden om deres liv.

  • #28   28. okt 2010 Kalder min svigermor for sviger-monster!

    Hun ringer hele tiden og sender sms'er, hvor der står "hej skattebasse" og lignende. Spørg hvad vi har fået til aftensmad osv osv.

    Behøver jeg at fortælle at jeg har svært ved hende?



  • #30   28. okt 2010 Rikke, hun er heller ikke mit nr. Har et gammelt ekstra nr, som jeg ikke har lukket pga. hende! Så har en gammel mobil liggende i en skuffe, som jeg tjekker engang imellem.
    (har dog smidt mobilen væk, så den har ikke været tændt i en mdr nu)


  • #31   28. okt 2010 mai-britt, haha det må du ikke sige, jeg har en pige, og venter en til her til januar ;o) nej men det er ganske enkelt at bare have alm respekt begge veje. Det er sikkert svært at give slip på sine børn og det er sikkert svært at give plads til forældre, så jeg tror bare man skal huske at give plads begge veje til mor skal kunne være der, og kæreste skal kunne være der ;o)

  • #33   28. okt 2010 Maj-Britt
    Jeg tror faktisk efterhånden godt, jeg kunne dele matrikel med mine forældre og har også haft ét eller to hold svigerforældre, hvor det ikke ville være utænkeligt. Men jeg ville have brug for mere end et værelse. Minimum min egen stue og bad og helst også et tekøkken, der var privat. Jeg synes nu, det er rart og tror også, det er sundt at have boet helt for sig selv og så kan man evt. "finde sammen" igen siden hen


  • #34   28. okt 2010 jeg syntes det er fint at man gerne til bo sammen som familie, og det er hyggeligt når man kan det :o) men noget jeg er nød til at spørger om, bor i så sådan at i deler stue og ja hus i det hele taget og i så bare har hver jeres værelse, eller er det delt mere op?

  • #36   28. okt 2010 okay, det lyder også hyggeligt :o) og ja de to store flyttede jo bare hvis de ikke gad det kan man sige så det fungere jo åbenbart super fint i jeres familie :o)

  • #38   29. okt 2010 Maj-Britt - jeg synes det lyder helt fantastisk.. men jeg er også selv meget tæt på min familie psykisk.. er opvokset med mor og 2 brødre. Min kæreste snakker måske med sine forældre 1 gang om måndeden og ser dem ikke så tit.. jeg er en af dem som ville ønske min kæreste havde et tættere forhold til sin mor... jeg synes det er en vigtig relation. smiley

Kommentér på:
Mænd og deres mødre

Annonce