{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.870 visninger | Oprettet:

Hvem husker i? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en tråd den anden dag omkring aktive vs ikke så aktive brugere herinde, kom jeg til at tænke på hvem jeg sådan lige kan huske i hovedet.

Here goes:

Beanmor - Fordi hun altid formår at ytre sig med empati.

CH - Ja... ved vi alle jo. Formulerings mester smiley Alle CH´s indlæg er så godt formuleret og så lidt påvirket af hendes følelser, hun ser tingene oppefra og husker ALTID at der er en gråzone. Hun falder aldrig i med begge og lader hendes udmiddelbare følelser styre hvad der skal skrives. Selvom jeg ikke altid er enig med CH, er hendes indlæg en fryd for øjet.. hun minder mig så meget om min far..*G*

Krumme - Siger altid sin mening på en stille og rolig måde, selvom hun er smæk uening, også er jeg fuldstændig opslugt hvergang hun skriver om krumme drengen. Jeg synes det er inponerende at have en så skarp hund og kunne håndtere det på den fede måde.

Maria (med kiki & Elvira) Fordi hun har oprettet mange indlæg om hendes liv smiley

Freja med pølserullen smiley Tager sindsyge gode billeder og har den bedste humor nogensinde smiley

Louise med bullterrieren, fordi hendes basse og hummer er total utilregnelige møgunger*G*

Charlotte - med chihuahua og DKK fortaler..*G*

Anne med rotterne - Pt mest fordi hendes hund har givet hende en dildo..*GG*

Vivi med den lækreste amstaff nogensinde

Hundemutter - fordi hun kalder sine hunde de mest mærkelige ting..*G* ja også har hun mange af dem smiley

Ej en medløber - Fordi hun for det meste skriver det jeg tænker.

Tinna med silas - Fordi hun "lavede" den smukkeste hvalp tæve for et par år tilbage

Mette og hendes stakkels lig slæbere - Fordi hun virker SÅ sød.. denne dame ville jo hjælpe hele verden hvis hun kunne.. tror jeg..*G*

Rene med Fie - Fordi han tager SÅ flotte billeder også formuere han sig også altid på en rigtig god måde, uden at dømme.

Jeg har sikkert glemt en masse... men hvad med jer - hvem husker i og hvorfor?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem husker i?
Kommentér på:
Hvem husker i?

Annonce