{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

En ven har passet Cindy.. (surt opstød) {{forumTopicSubject}}

På forhånd undskyld - jeg skal bare lige af med noget her smiley Og tænkte det var nemmest her...

Som mange efterhånden ved, så har Cindy haft et længere sygdomsforløb.. Hun er ENDELIG blevet rask og er rigtig glad og frisk.. Det er SKØNT at "få" sin hund tilbage.. Kunne næsten ikke kende hende igen.. Det er bare SÅ dejligt.. Det kan slet ikke beskrives..

Weekenden har så været noget kaotisk med hundebesøg (RIGTIG hyggeligt), men hun fik nok lige lovlig mange guffere (der lå gnaveben alle steder og dem har hun meget svært ved at lade være smiley ) Men det gik, vi hyggede os og Cindy havde en fantastisk dag smiley

Natten mellem lørdag og søndag havde min veninde indbrud - så vi var i min lejlighed til politiet kom, vi var inde og ude flere gange for at holde øje, både med lejlighed og vi skulle også holde øje med politiet.. Derfor er det jo en smule forvirrende for Cindy, men hun klare det rigtig fint...

Søndag aften pusler det rigtig meget rundt om hele gangen og min genbo opdager så at der er lagt sten "klar" til indbrud foran hans vindue.. Det gør os allesammen med utrygge - det er jo klart, men vi får da sovet lidt i løbet af natten..

Cindy har så her på det sidste været lidt nervøs overfor underlige lyde eller hvis noget er væltet lidt eller noget i den stil.. Derfor synes jeg bestemt ikke hun skulle være hjemme i dag, mens jeg var på arbejde.. Jeg vidste med mig selv at jeg ville gå og tænke på hende og lejligheden hele dagen, hvis det var.. Så hun kom hjem til en ven som er rigtig glad for Cindy og omvendt...

Sagen er så den... AT..... Han har ladet hende være alene, men han lige skulle handle og det er som sådan ganske fint.. Det kan hun jo godt... MEN.... Han havde så ikke fjernet chipsposen fra sofaen og en halv bakke pomfritter et eller andet andet sted fra.... Så det har Cindy SELVFØLGELIG spist..

Jeg blev hentet af hende på arbejdet - super hyggeligt - sammen med en anden.. Ejer til den anden hund plejer ALTID at hygge med Cindy når de går tur og hun bliver godt forkælet i godbidder..

Det resultere så i en kæmpe omgang opkast så snart hun kommer hjem til mig... Og at de ikke har fortalt at hun har spist det og jeg selv må ringe og tvinge ud af dem at hun har spist det..

Mig: Hvad har Cindy spist hos jer i dig?
Ven: Ingenting?
Mig: Ja, hun har så lige kastet en halv bakke pomfritter op?!
Ven: Fuck?! Ja, hun har ikke fået den her?
Mig: Jamen hvor har hun så fået den fra? Hun har ikke været hjemme og JEG har ikke pomfritter i hundehøjde herhjemme..
Ven: Nårhh ja..

Og så kom historien om chips og pomfritter...

De ved hvor syg hun har været på det sidste.. Hold op jeg er skuffet over dem smiley

Bare det der med at de ikke fortæller det.. Så jeg ved det i det mindste...

Fortæller i ikke det mindste når i har passet hund? Det gør jeg da.. Synes det er vigtigt at vide...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En ven har passet Cindy.. (surt opstød)
  • #2   18. feb 2013 Jo, det synes jeg også han burde have sagt. Hellere være ærlig omkring det - også selvom man har kvajet sig.

    Har engang passet en hund der kastede et helt ubrudt æg op som en vaskeægte tryllekunstner. Jeg må indrømme, at jeg lige gloede en ekstra gang. Det var nu mere sjovt end alvorligt. smiley


  • #3   18. feb 2013 Nu er det jo heller ikke død alvorligt at Cindy har spist en ordenlig røvfuld pomfritter.. Hun får nok bare noget dårlig mave.. Men det VED vi har kæmpet med sygdom siden jeg fik hende.. Så synes jeg godt man kan tænke sig om en ekstra gang.. Især når man selv påtænker at få Fransk Bulldog....

    Og det er endda en hvalp.. Den æder endnu mere end Cindy smiley


  • #4   18. feb 2013 Ærligt ville jeg også kunne glemme både chokolade, slik og hvad har vi på bordet mens jeg lige skulle et eller andet, jeg har en hund der ikke tager fra bordet og tror det samme om alle andre hunde - som jo så kan blive modbevist..

    Har man en hund der stjæler fra bordene og spiser hvad som helst, så husker man at pakke tingene væk lige så naturligt som at tage nøglerne med - men folk der ikke har hund, og folk som jeg der har en trænet hund... dem tror jeg altså slet ikke tænker over sådan noget..

    Din ven skulle have fortalt dig det, helt bestemt - men måske din ven ikke have tænkt over at chipsposen var tom og pommes bakken lå på gulvet (hvem er vi til at dømme din vens rengøringsniveau?)..

    Vær glad for du har en så god ven der vil tage din hund en arbejdsdag med så kort varsel smiley
    - Naturligvis er du superøm for din hund nu den lige har været syg, men uanset hvor meget andre holder af din hund, så er deres bekymring på ingen måde til sammenligning med en "mors" bekymring..

    Håber i slipper for indbrud og tilbagevendende sygdom smiley


  • #5   19. feb 2013 Cindy tager KUN når hun er alene hjemme, fordi hun har været forstyrret af en anden hund som har gjort hende en smule utryg.. Det er blevet meget bedre, da hun før i tiden også tøjkuglepenne og andet godt, der liiiige lå på bordet..

    Men først at påstå at hun ikke har spist den og så senere i samtalen, når han ikke kan komme uden om, så indrømme det.. Så hellere sige med det samme - Ej, hov.. Det havde jeg lige glemt, det må du virkelig undskylde.. Så havde den da ikke været længere.. Men at benægte først og bagefter indrømme.. Der bliver jeg skuffet..

    Han har selv haft hund for nylig (hvalp, men han kunne ikke beholde den), den tog også en del og hvis man påtænker en hvalp (nu er det hans kæreste, eller hvad hun er, der skal have hund, men de bor sammen), så ville jeg mene man burde tænke over de ting med det samme.. De kender Cindy ret godt og har fulgt hendes sygdom tæt..

    Jeg er selvfølgelig rigtig glad for at de gad at tage hende, det gjorde min arbejdsdag meget bedre, men jeg bliver også ked og skuffet når de så ikke fortæller hvad der er sket.. Blev da noget forskrækket da hun kastede det op tidligere..


  • #6   19. feb 2013 Jeg kan sagtens forstå dine frustrationer, det er slet ikke det smiley

    Jeg synes måske bare ikke man kan forvente at andre tænker lige så meget over de hensyn man selv tager til sin hund.. Jeg er ikke spor bedre selv, Kaoz bliver kun passet af vores udlejere, de bor på samme matrikkel og lader bare døren til min lejlighed og deres stå åben, så må kaoz selv bestemme hvor han vil være..
    - De må ikke gå med ham, lukker ham hjem hvis de får gæster, skal sørge for han ikke ligger i gårhaven og bliver kold...

    Mange regler har jeg, og selvsagt er Kaoz vel blevet babysittet 5 gange på 8 år smiley


  • #7   19. feb 2013 Måske er det fordi i ikke kender hele venskabet og historien.. Og det vil tage alt for lang tid at forklare smiley

    Men hun tygger glad i sit ben og virker ikke påvirket..

    Jeg ville bare gerne lige af med mine frustartioner smiley

    Sov godt derude.. Nu er klokken meget mere end jeg troede..


  • #8   19. feb 2013 Jeg ville også blive sur, ikke så meget fordi hun havde spist det hun havde spist, hun kunne jo have fået fat i noget der var langt værre, chokolade f.eks. Men det er mere princippet i han ikke fortalte dig det, "hov jeg glemte sku lige at tage højde for at hunden måske ville kunne spise det" eller noget i den stil..
    Mine svigerforældre passede min hund engang (første og sidste gang) de gav hende chokolade is, plus hun rendte ud og ind som det passede hende(de bor op til en vej) der var jeg satme sur! Bare fordi de byder deres hund det, så skal min helst være fri smiley


  • #10   19. feb 2013 Cindy har været på pencilinkur, kan jeg så fortælle, og hun er mere frisk end nogensinde, og mere glad

  • #11   19. feb 2013 Det er heller ikke så meget det at hun har spist det.. Men hun har været syg op og ned i ½ år og har ikke været så frisk som hun er lige pt i laaaaaang tid.. Og at de så ikke fortæller det, så vi kunne have taget hensyn til det.. Hvis vi vidste det, så havde vi nok holdt lidt mere igen med godbidder, så hun ikke fik totalt proppet mave..

    True - hun fik en pencillinkur efter vi var til dyrlægen for anden gang på 4 dage.. Der havde hun høj feber og hun rallede i maven.. Så han turde simpelthen ikke andet med hendes sygdomsbaggrund.. Hun blev frisk med det samme.. Det er bare SÅ dejligt smiley Har savnet den Cindy som jeg har nu..


  • #12   19. feb 2013 CeCe synes osse Cindy er meget bedre nu, og ja, havde vi vist det havde jeg netop ikke givet Cindy de guffer som hun fik

    heller ikke selvom hun er sej og har lært at gribe nu


  • #13   19. feb 2013 Ja.. Det er godt vi har tante Janne til at lære nye tricks smiley

    Hun synes måske også selv det er lidt sjovere nu hvor hun er blevet frisk.. Hvem gider have en hyper hvalp lige i fjæset hvis man er syg? smiley CeCe er nu dejlig.. Glæder mig til hun bliver ældre og de bedre kan lege smiley


Kommentér på:
En ven har passet Cindy.. (surt opstød)

Annonce