{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.000 visninger | Oprettet:

En bekymret far. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Her sidder man og har det skidt og tænker meget på min ældste prinsesse.

Vi har gennem den sidste månede været indlagt både i herning og skejby med vores ældste datter da hendes fod blev kræftig hævet og rød samtidig med hun fik voldsom feber. Konen har været afsted med hende da hun har været arbejdsløs så jeg har kunne passe husets indkomst og vores mindste pige og hund.

Gennem dette månede har vi været hjemsendt 3 gange fordi sygehuset ikke mente de kunne mere men efter to dage var den helt gal igen, hun har gennem det månede været i nakose 4 gange.

Vi blev så sendt hjem i onsdags fra skejby efter mr scanning, vi blev så ringet op i går aftes at hun igen igen skulle indlægges i herning i dag, idag da vi så kom til herning fortalte de at de har valgt at åbne hendes fod.

Jeg skulle så på arbejde her til aften og nat då måtte køre hjem igen.

Hun kom så under kniven nu her for to timer siden, og da kiroen kom ud var han helt måløs, i min datters fod er der en knogle som mystiskvis er død, den er på størrelse med en tommelfinger negl, den har de så været nød til at skære ud, kiroen har ringet til viborg og skejby samt riget, og ingen de steder har nogen sinde oplevet at den knogle er gået en af sig selv og død.

Så nu sidder jeg her på arbejde og har mine bekymringer og føler mig som en dårlig far fordi jeg ikke er der for min familie.

Har lagt billeder ind af foden så kan se det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En bekymret far.
  • #1   22. feb 2013 Er mere

    profilbillede
  • #2   22. feb 2013 Og nu efter opvågning

    profilbillede
  • #4   22. feb 2013 hvor er det synd for din datter smiley håber det bliver godt nu hvor problemet er fjernet.

    har da godt nok aldrig hørt om en knogle er død før smiley god bedring til din datter. du hjælper jo hvor du kan og i det her tilfælde er det med økonomi og det er også vigtigt. er sikker på din datter forstår smiley


  • #5   22. feb 2013 Det gør mig rigtig ondt. det må være svært at se sit barn have det skidt, og endnu sværere når det er noget som er så abstrakt, og ikke "bare" en blindtarm eller andet som folk får ofte.

    jeg håber de finder årsagen, og en god behandling, og at din datter vil komme sig helt uden mén! smiley


  • #6   22. feb 2013 Hold da op, hvor må det være forfærdeligt for dig at være på arbejde i denne situation!!!
    Og sikke noget med din datter, jeg kan godt forstå I er forskrækkede og det der er sket, stakkels pige.

    Hvad så nu hvor de har fjernet den knogle, hvad sker der så med hende, vil det påvirke hendes gang?

    Rigtig god bedring med hende og positive tanker herfra.


  • #7   22. feb 2013 Hvor er det synd for hende, men godt de har fundet årsagen.

    Du gør ligenu det din familie har brug for, passer "hverdagen" mens din kone er hos jeres datter. Håber du snart kan få et par fridage, så du føler at du også kan tage del i det hele.

    Rigtig god bedring med hende.


  • #8   22. feb 2013 Da det er første gang ham kiroen oplever dette kan han ikke fortælle hvordan vores 3 året datter ren motorisk kommer til at fungere igen.

    De har sendt den døde knogle til dyrkning, de frygter en sjælden knogle sygdom


  • #9   22. feb 2013 Jeg tror du skal lade være med at være så hård ved dig selv...

    Må så sige at det er godt de har fundet årsagen, ved i så om hun skal have foden kontroleret mere...???


  • #10   22. feb 2013 Puha sikke en omgang for jer alle.
    Godt de nu har fundet ud af hvad det er. Men hold da op en fod
    Og enig med Ulla - super arbejdsfordeling, men kan også godt forstå du gerne vil være der sammen med dem.

    Rigtig god bedring med hende


  • #11   22. feb 2013 Hold da op, sikke en dog noget at skulle forholde sig til - specielt svært fordi lægen ikke har et bud.
    Og jeg er godt klar over, at selvom man ikke har lyst til det, så vælter katastrofetankerne rundt i hovedet, når det handler om det, man har allerkærest.

    Jeg krydser fingre for, at det her var slutningen og at hun ikke igen kommer til at mærke noget til det.



  • #12   22. feb 2013 Det gør mig rigtig ked af det når jeg læser jeres historie. Godt i står sammen og du er den bedste far din familie ku tænke sig.. i får alle mine tanker..

    Så lidt ang den døde knogle..har de tjekket hende for sygdommen knogle betændelse...? Kan viser sig nemlig med samme symptomer. På latin kaldet osteomyelites..? GOD bedring til jer alle.. godt i står sammen..!!


  • #13   22. feb 2013 Det er jeg ked af og høre. Håber din datter hurtig kommer på toppen igen, og der ikke er nogen sygdom i knogler!

    Håber du snart har fri så du kan komme hjem til din familie. Al mulig held og lykke herfra.


  • #14   22. feb 2013 Mange tak alle sammen

    Går stærkt ud fra at den fod skal holdes under opsyn.
    Er bare lidt indebrandt for de havde sendt os hjem så mange gange og nogle gange med dårlige undskyldninger fx det jo bare vokseværk.

    Ved man ikke skal være hård ved sig selv. Men kan bare ikke undgåes, jeg arbejder 6 dage i ugen af 12 timers vagter har min mindste passet hver nat hvor jeg så henter hende og køre hende i dagpleje, derefter hjem og lufte hunde så i seng i 5 timer for så at skal op og lufte hunde igen og derefter hente den lille inden hun skal passes igen og så træne hunde i 30 min for mere tid er der ikke og så er kl 19.30 hvor en ny arbejdsdag starter, så kommer slet ikke ind til hende på sygehuset.
    Forklar lige hvordan man så skal undgå at føle sig som en dårlig far.

    Kæft jeg lyder ynkelig


  • #15   22. feb 2013 Philip ikke ynkelig men oprigtig bekymret og stresset over du ikke kan være der for hende...

    Men du gør jo lige præcis det du skal for at holde sammen på resten, det vil sige bette og hundene og huset. Dermed vil jeg faktisk sige du er en mønster FAR....


  • #16   22. feb 2013 Kristina. Ja de sagde at det startede som betændelse og derefter mente de det var børnegigt, så vokseværk, og så knogle betændelse hvilket også var oversagen til de åbnede dog regnede de ikke med at finde en død knogle

  • #18   22. feb 2013 Du er sku en super far for din pige..! virkelig kan godt forstå du har det sådan som du har det men du kæmper og det flot..!

    Husk så at selvom det din datter der er syg har du også brug for a med nogen a dine frustrationer det skal du for at passe på dig for din piges og kones skyld....!!


  • #19   22. feb 2013 Mange tak alle sammen, var ved at køre godt ned, og er sQ normalt ikke typen som har brug for at snakke, men når det åbenbart er om mine børn knækker jeg sQ.

    Mange tak fordi i lyttede til mig og endnu engang tak for jeres pæne ord. De varmer et godt sted pt.

    Er der andre fædre som har været de samme følsesregister igennem, bare så jeg i morgen forsat kan kalde mig selv for en mand og ikke en pivskid


  • #20   22. feb 2013 Philip du er på INGEN måde ynkelig..og lyder ej heller sådan.
    Du lyder som en bekymret far, der elsker sin datter og gerne vil være der for hende.
    Og det er jo til at forstå!
    Men det lyder som en god idé, at du fortsætter med at kunne få en indkomst hjem samt tager sig af hund og mindste barn, mens din kone tager sig af din datter.

    Og DET bliver du på ingen måde en dårlig far af!

    Jeg vil huske på din datter i aftenbønnen i aften..
    Sender dig og din familie de bedste tanker.


  • #21   22. feb 2013 Philip - Du ER en mand...en af de "rigtige mænd"..for de kan nemlig vise følelser smiley

  • #22   22. feb 2013 Du er mere mand end nogen jeg kender...

    Mænd er ikke hårde typer der ikke kan vise følelser men netop en der kan/tør vise sine følelser, ISÆR omkring sine børn...!!!


  • #23   22. feb 2013 Kan godt forstå du er bekymret og ønsker at du var der... Det vigtigste er at I får snakket sammen som familie og at I får snakket frustrationer og arbejdsfordeling igennem, så ingen føler sig svigtet og alene ..
    Håber I hurtig får en diagnose og ro i sindet.. Der er intet værre end når ens børn er syge og man ikke ved " hvad der sker " ...


  • #24   22. feb 2013 Kære Phillip..

    Du er LANGT fra en dårlig far, ynkelig eller noget andet dårligt..
    Du er, som mange andre også siger, en KANON far og en rigtig mand da du netop tør at vise at du har følelser.. Og ja, virkelig overskudsagtig når du gør alt for at holde skuden oppe ved at knokle en hvis del ud af bukserne, tage dig af den mindste og vapsen..

    Men jeg tror også, at den reaktion du har nu, hvor du selv synes at du er en dårlig far osv fordi du ikke kan være på sygehuset hos din datter, at den er helt naturlig når man har børn.. Hvis du ikke havde det sådan, så ville jeg mene at der var et eller andet helt galt..

    Ved godt det er svært, men se det på den lyse side.. Nu har i endelig fået et svar på hvorfor jeres datters fod var så hævet.. At i så skal vente på svar om hvad der kan have gjort at knoglen er død.. Det er så en anden ting.. Det vigtigste lige nu er at jeres lille pige er i behandling..

    Jeg ønsker jer alt det bedste i fremtiden, og håber inderligt at din datter kommer i bedring samt ingen mén får i fremtiden.. smiley


  • #25   22. feb 2013 Batdog ja det startede med hin slog sin fod i børnehave

  • #26   22. feb 2013 Hmmm, kan der mon have været et lille brud på knoglen og den så er gået i forrådnelse fordi det ikke er opdaget?

    Aner ikke om det overhovedet kan lade sig gøre.. Men var bare lige en tanke..


  • #27   22. feb 2013 Øv sikke noget smiley
    Sender de varmeste tanker til dig og din familie.
    Føl ikke at du svigter din familie, endeligt ikke.
    Håber at der kommer en endegyldig og god forklaring på hvorfor knoglen er død.
    X'er alt der kan x'es.


  • #28   22. feb 2013 De havde også mistænkt et brud men efter scanning var de kommet fra det.

    Nu jeg jo ikke læge, men syntes de var længe om at finde ud af det, og så var det ved et held de opdagede det. For det var jo ikke det de skulle de skulle ind og tage en prøve af knoglen.


  • #29   22. feb 2013 Tja, hvordan man forklarer dig at du ikke er en dårlig far...

    Du er limen der holder hverdagen hjemme kørene så din kone kan være der 100 % for datteren på hospitalet...

    Forklar os lige hvordan dú tror hun kunne holde til det hvis ikke du var LIMEN der fik det derhjemme til at køre, så kunne din kone have dårlig samvittighed over det derhjemme.... det har hun ikke nu fordi du er en SUPER FAR...


  • #30   22. feb 2013 Hanne sådan har jeg ikke tænkt på det, nu jeg meget billedfotisk og griner lidt over ordvalget lim.. hehe

  • #31   22. feb 2013 Du ønskes rigtig god bedring med din datter. Sender dig og din familie de varmeste tanker.

    Synes overhovedet ikke du ynker eller pylleret, ville da være unaturligt hvis man ikke var bekymret og bange i din/jeres situration.

    Ikke at det hjælper så meget, men ved fuldstændig hvad i går igennem, i har min dybeste medfølelse.

    Får helt kuldegysninger af din historie, minder på mange måder så meget om et forløb jeg var igennem med min tre årige dreng for to år siden.
    Han havde dog purulent coxitis (knoglebetændelse i hoften) så var jo noget andet end din datter, men forløbet omkring at ikke blive taget seriøst de første mange gange og forklaringerne omkring at det nok var dit og dat var det samme.

    Jeg tog ham til lægen da han haltede (vokseværk forklaringen), da han fik det dårligere blive afvist på børnemodtagelse, da det jo nok bare var et "forkølet led", Da han så efter yderlige et par uger blev rigtig rigtig syg og slet ikke kunne gå eller kravle og bare skreg af smerte, blev vi afvist igen fordi han havde skolkobber, og det kunne jo godt gå i leddende.. Først 3. gang på hospitalet,over en md. efter første gang jeg henvente mig der (efter de utallige gange hos egen læge og vagtlæge) skete der noget. Men det vidre forløb var så ikke meget bedre, blev indlagt og drænet for væske og fik medicindrop, men efter en uge blev han åbnet og drænet igen da behandligen ikke virkede og han fik det dårligt igen, det gentog sig så en enkelt gang mere, inden de valgte at sende os til børneordipæderne på Rishospitalet. Overlægen der operede ham der, sagde det var i sidste øjeblik vi kom derind, en uge mere og han ville have haft væksthæmninger for altid.
    Stort set hele forløbet var et smertehelved for drengen, overgreb af læger og sygeplejersker næsten dagligt da droppet hele tiden lukkede til, selv i fødderne lagde de drop til sidst da der ikke var flere årer der kunne bruges i hænderne.Hans arme og hænder var mørkelilla af alle de blodprøver og stik efter drop.
    Han er kommet sig rimeligt, men tog rigtig rigtig lang tid og døjer stadig i perioder med gigt i hoften. Men kunne have gået langt værre hvis de ikke havde sendt os på Riget, dog i sidste øjeblik, men heldigvis tids nok til hele hofteskålen ikke var ædt op af baktier.

    Ønsker aldrig, aldrig, selv ikke for min værste fjende, at de nogensinde skal igennem sådan et forløb igennem med deres barn, så får helt tårer i øjnene over at læse at i nu står i det.

    Håber det aller, aller bedste for jeres pige. Håber hun kommer sig uden men' og at i snart kommer til at være en familie hjemme sammen igen.

    De bedste tanker herfra


    profilbillede
  • #32   23. feb 2013 Mange tak, er glad for jeres prins har det godt.

    Her har de også stikket så mange gange at de er gået til foden, kan ses på billede neden for.

    På mandag slal hun så have flyttet det op til halsen hvilket jeg ikke er meget for


    profilbillede
  • #33   23. feb 2013 Forstår din bekymring omkring droppet på halsen, håber det kommer til at gå det hele.
    Vil bede for jeres pige og håber inderligt at de finder ud af hvad der var/er skyld i den døde knogle i hendes fod og at hun vil komme i bedring snart. smiley


  • #34   23. feb 2013 Mange tak

  • #35   23. feb 2013 Pyyyh sikke da en grim omgang smiley Du lyder som wn fantastisk far, aom jo desværre ikke jan være alle steder på een gang, for dem du holder af. Det kan ingen mennesker, og så må man være der, hvor man gør mest nytte.

    Krydser alt for at din lille pige kommer godt igennem dette uden men. Det må godtnok være svært som forælder, når ikke engang lægerne kan forklare præcist hvad det er.
    Min varmeste medfølelse og positive tanker jeres vej.
    Rigtig god bedring til lillepigen.


  • #36   23. feb 2013 Miemiv nej det er ikke let når selv læger ikke kan forklare eller i det mindste fortælle hvad fremtiden bliver for hende, ingen ved om hun kommer til at kan gå ordenligt igen da de ikke har prøvet at fjerne sådan en knogle før

  • #37   23. feb 2013 Kan godt forstå at du ikke er meget for at hun skal have lagt CVK i halsen (CVK = Centralt Venekateter = Drop).. Men jeg kan berolige dig med at det ikke er så slemt som det lyder..

    Det kan lyder og se meget voldsomt ud, og især når det er på et barn.. Men fordelen ved et CVK er at det holder i meget længere tid end et alm drop gør i f.eks hånden eller foden..

    Rigshospitalet har en ret god folder på nettet om CVK.. Kan lige prøve at linke den til dig.. Mere så du kan læse lidt mere om det og ikke få flere ubehagelige tanker omkring det end du evt. har i forvejen.. smiley


  • #38   23. feb 2013 (link fjernet)

  • #39   23. feb 2013 mange tak

  • #40   23. feb 2013 Velbekomme.. smiley

  • #41   23. feb 2013 Mange tak minion

  • #42   23. feb 2013 Puha, den her tråd gør ondt at læse, og hvor jeg dog føler med jer alle sammen. Du er ikke en dårlig far, men en rigtig god én af slagsen. Jeg forstår udmærket jeres bekymringer, jeg håber, I meget snart kan få nogle flere svar og få noget mere ro i sindet. Jeg krydser alt for, at din lille pige snart er helt frisk igen og uden mén. Når det handler om vores børn, ja, så gør det skisme ondt.
    Mange varme tanker og ønsker om god bedring herfra.


  • #44   23. feb 2013 Mange tak

  • #45   25. feb 2013 Update på hvordan det går? smiley Håber det går fremad med hende.

  • #46   25. feb 2013 De har sendt knoglen til dyrkning, hun for penserlin 4 gange om dagen i blodet, der kan først komme svar om ca en uge. Så vi må vente...

  • MetteH
    MetteH Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 23
    #47   25. feb 2013 God bedring til din datter Philip, jeg er enig med de andre her, du lyder som en dejlig far, og at du viser dine følelser er godt for dig, det løser op for mange bekymringer/frustrationer, og ved at dele dem med andre, selv totalt fremmede, oplever du medfølelse, forståelse og opmuntring, det man har brug for når man er bekymret.
    Du lyder til at være alt andet en svag mand med alt det du/I går igennem, og som andre har sagt før mig, det kræver både mod og styrke at bede om hjælp.
    Jeg ville lige nævne at du/I kan skære ned på de mest "unødvendige" ting i de næste få dage, altså f.eks hundetræning, er det kun for en kort periode er hundene nok ok med det, din datters helbred og at hun har to (stærke) forældre ved sin side er vigtigere lige nu, det hjælper ingen af jer hvis een er ved at knække sammen under anstrengelser.
    God bedring til din datter, og held & lykke til jer alle i fremtiden.


  • #48   25. feb 2013 Yaya mange tak for din besked

  • #49   25. feb 2013 Vore ældste har en medfødt hjertfejl og det blev først opaget da han var 3 mdr selvom han siden fødslen gennemgik utallige undersøgelser for alt andet. Jeg er stadig bitter.
    Det vigtigste for dig og din kone/familie, er at I taler om det. Tal tal tal det virker som terapi. Jeg er sikker på at det er deror min mand og jeg stadig er sammen. Vi har ikke ties noget, hverken indbyrdes eller blandt omgangskredsen. Vi er kun blevet stærkere knyttet og har et helt naturligt forhold til det nu. Han er opereret (3½mdr gammel) og nu som 8½ årig helt normal trods han stadig har et lille hul som aldrig vokser sammen. Valdemar er selv helt med på hvad det drejer sig om og taler frit fra leveren. Det gør også at hans skolekammerater ike ser det som noget "anderledes".
    I sådan en situation er det hårdt for alle parter - også evt bedsteforældre og andet familie. Det er vigtigt ikke at undertrykke sine følelser og det viser jo kun at du er en rigtig god far for din datter fordi du bekymrer dig. Pas på ikke at overse evt søskende. Jeg var kun "glad" for at vi ikke havde adre børn på det tidspunkt.
    I skal nok klare den!! Når vi var på Riget og var nede i ambulatoriet for blodprøvetagning, kunne man jo ikke undgå at kigge lidt rundt og jeg har mange gange sagt til mig selv og min mand, at hvor er vi heldige, vi har da "kun" et hjertebarn. Sikke nogle skæbner der er:-(
    En dame sagde engang til mig: Man får kun det her i livet som man kan klare. Den holder jeg fast ved!
    Folk sagde lige efter operationen til os: Hvordan kunne i klare det? Joh vi havde ligesom intet valg. Vi har sat et barn i verden og har valgt at tage ansvaret og vi klarer det:-)
    I klarer det også og jeg ønsker for jer at det nu er overstået med den operation.
    I ævrigt havde Valdemar også venflon i halsen og det fungerede super godt:-)


  • #50   25. feb 2013 Er glad på jeres vejne at Valdemar har det godt igen.
    Vi for ikke talt så meget sammen for tiden men det håber jeg at det kommer.


  • #51   25. feb 2013 Tak. Bare rolig det skal nok komme. Bare sørg for at få gjort det:-)

Kommentér på:
En bekymret far.

Annonce