{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( {{forumTopicSubject}}

Jeg går igennem en svær periode lige nu. Jeg har problemer med depression og angst, som lige for tiden er rimelig slemt. Jeg får medicin, som ikke hjælper en døjt, hvilket jeg har snakket med min psykiater om, derfor har hun sat mig op i mængde, hvilket ikke hjælper heller. Jeg har lige stået med en eksamen og en flytning, som var hårdt for mig, hvor jeg måtte gå til bekendelse hos min lærer, da jeg ikke kunne aflevere flere opgaver, pga. manglende koncentration og søvn, samt at jeg var nedtrykt.Efter eksamen tænkte jeg at nu kunne jeg lige få lidt ro på og komme ovenpå igen. Desværre er det ikke gået sådan, da min praktikaftale er gået i vasken og vi er gået direkte til specialet, som skal skrives sideløbende med undervisningen. Jeg føler simpelthen ikke at jeg kan overskue tingene. Så meget, at jeg nu overvejer at sygemelde mig og stoppe min uddannelse indtil jeg får det bedre. Men på den anden side synes jeg det er dumt, da jeg kun har et halvt år tilbage og jeg er rigtig glad for min klassekammerater. Jeg har aldrig i mit liv opgivet noget jeg har påbegyndt, så derfor vil det komme til at føles som en kæmpe fiasko. Jeg har skrevet til min studievejleder og har bedt om jeg en samtale, da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal gøre. For helvedet hvor er det bare svært lige nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :(
  • #3   15. dec 2013 Ja det er sgu ikke for sjovt. Jeg har overvejet psykolog, men det er svært at få råd til på en SU smiley

  • #8   15. dec 2013 Det er ikke universitetet jeg går på, men en akademi-uddannelse. Vi har lidt mindre timer og specialet skal skrives på 2 mdr. Første del skal allerede afleveres i starten af januar, så rent tidsmæssigt er jeg ret presset med at finde en løsning.
    Jeg skal have taget blodprøver i morgen som skal vise hvor godt jeg optager min medicin, så min psykiater kan hjælpe mig med at finde den rette medicin og den rette mængde.
    Jeg har også netop fået en mail fra min studievejleder og jeg skal op og snakke med hende i morgen, så det bliver rart.


  • #10   15. dec 2013 Ida: Tak. Det er da værd at undersøge smiley


  • #12   15. dec 2013 Ka godt høre du har det svært men tænker det samme at du ska henvises til en psykolog og noget kognitiv terapi! Håber du snart får det lidt bedre

  • #13   15. dec 2013 Hvis en session hos en psykolog koster 300 kr, så kan jeg godt se det som en mulighed smiley
    Tak Helle smiley


  • #15   15. dec 2013 Det er rigtig træls for dig, at du har det så dårligt, men mega flot at du vil hjælpes og søger hjælpen herinde smiley Kunne det tænkes at der var nogen fra din klasse, som kunne være din personlig støtte gennem den næste tid, til alt andet falder på plads. Måske er du ikke alene om at føle dig dårlig, det ville jo dejligt hvis der kunne laves en "støttegruppe" i klassen/skolen smiley Go vind til dig

  • #16   15. dec 2013 Marianne: Vi er en meget lille klasse. 2 af dem ved det allerede. Vi er delt op, så vi er faktisk kun 2 der skal have den samme undervisning, og den person jeg skal have undervisning med har udtrykt at h*n ikke selv har overskuet til at hjælpe pga. skole, arbejde og børn. Det har jeg selvfølgelig forståelse for.
    Jeg har heldigvis en dejlig kæreste og en fantastisk familie der støtter mig og har presset mig til at søge hjælp, men nogle gange er det bare rart at hører råd og erfaringer fra andre, når dem fra familien ikke selv har oplevet disse problemer.


  • #17   16. dec 2013 Jeg har en henvisning fra min læge, så koster psykologen ikke fuld pris.. Hvis du finder den rigtige psykolog, er det ALLE pengene værd! smiley

Kommentér på:
Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :(

Annonce