{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.933 visninger | Oprettet:

At bedømme folks alder - Ligner I en på jeres alder? {{forumTopicSubject}}

Jeg oplever gang på gang at blive skudt til at være yngre end jeg er, da jeg var 25 skulle jeg også stadig vise ID, for at komme ind steder hvor man skulle være 18, hvor alle mine veninder altid bare kunne gå ind.

Igår var vi til svigerfars fødselsdag, og jeg havde sagt til manden dagen før, at nu skulle det nok passe folk troede jeg var hans lillebrors kæreste ( hans bror er efternøler og er kun 21) . Og ganske rigtigt, en af de første der kom og gav hånd spurgte : " nååh er du så x`s kæreste?" , neeej jeg er gift med Nichlas kunne jeg jo så svare.

Jeg kan da også godt se at jeg ikke har ændret mig super meget siden jeg var 16, har endda stadig samme frisure smiley Og jeg er sikkert glad når jeg er 50, hvis jeg stadig ser ret så ung ud, haha smiley

Bliver jeres alder også jævnlig gættet forkert? Og syntes I selv at I ligner en på jeres egen alder?

På vedhæftet billede er der et billede fra da jeg var 15 eller 16, og så et billede fra vores bryllup for 2 år siden, som er sådan jeg stadig ser ud smiley

Smid endelig gerne billeder op hvis I har lyst.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At bedømme folks alder - Ligner I en på jeres alder?
Kommentér på:
At bedømme folks alder - Ligner I en på jeres alder?

Annonce