{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Så blev jeg bilejer :o) {{forumTopicSubject}}

Men en LYKKELIG bilejer??? Hmm.. Har mest lyst til at sparke på den møgspand *GGG*
Ej skal ihvertfald liiiige vænne mig til den :o)
Vi mødtes med sælgeren på motorkontoret og bagefter kørte jeg med hende ned på stationen fordi hun skulle med toget. Da vi nåede ned på stationen, skulle jeg overtage :o/
GISP! Første gang jeg skulle køre alene. Jeg startede bilen og gik i stå *GGG* Mega pinligt altså :o)
Men jeg fik den da til at køre og kørte så ned på rådhuset hvor motorkontoret ligger for at hente Michael (der kan kun sidde to i bilen. Derfor han ikke var med)
Jeg pakerede pænt og han steg ind i bilen, men PIS! Hvordan sætter man den nu i bakgear????
Vi fandt så ud af at man skulle løfte op i gearstangen og tage den frem og så tilbage *GG*
Nå så fandt vi ud af at der heller ikke var særlig meget benzin på. FUCK! Så vi måtte på en tankstation som ligger lige ved siden af en rundkørelse, men der var vejarbejde så jeg kunne ikke se hvor jeg skulle dreje ind henne, så jeg måtte køre rundt i rundkørelsen og tilbage igen, men så vidste vi ikke hvilken side vi skulle fylde på, så jeg måtte køre længere endnu for at finde et sted at holde så Michael lige kunne stige ud og tjeke det og SÅ kunne jeg endelig køre ind og vi fyldte på. *GG* :o)
Og selvfølgelig skulle bilen lige gå i stå på tankstationen et par gange og bilen sagde sjove lyde osv. Tror der var mange som fik sig et billigt grin ;o)
Ja ja... Nu har jeg sgu fået bil *GGGGG* :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg bilejer :o)
Kommentér på:
Så blev jeg bilejer :o)

Annonce