{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Dominans {{forumTopicSubject}}

Uhh haaa... Et emne der altid tiltrækker opmærksomhed smiley

Jeg faldt over denne video. Lidt skræmmende og hjerteskærende. Men også interessant at se. Hvis man er sart så er videon om stray dogs der der flokkes fra nær og fjern for at kæmpe om retten til at pare sig med en tæve i løb.
https://www.youtube.com/watch?v=90-RDz2BdHE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dominans
  • #3   21. feb 2017 jeg er godtnok helt paf, forstår ikke hvorfor man har lyst til at filme det men ikke gøre noget ved det...
    får det så skidt med at se hunde have det sådan! smiley
    skulle nok tage dem alle hjem smiley

    men hold da helt op hvor kommer der mange mænd det er da helt syret! smiley


  • #5   21. feb 2017 #2 var hunden ikke blot i snor/line fra terrassen af?

  • #6   21. feb 2017 Ej, men hvad det der da for et "dokumentarisk" (lorte) program!

    Jeg har virkelig ondt af den tæve... Stakkels hund, to hvalpe hængende efter sig fra sidste kuld, og så 7 hanhunde, som slås rundt om den i xx antal dage.. Lagde I mærke til, at tæven får flere og flere ar også? Det er ikke kun hannerne, der slås åbenbart..
    Og hvad sker der for, at de filmer en hund, der stikker af hjemmefra, uden at gøre noget? Filmer endda, at den kommer op og slås, senere i klippet er den væk - er den skadet? Er den kommet hjem?

    Isabelle: Jeg tror den hund var lænket, hvis du ser på bagbenene, ser det ud som om den har snoren/lænken mellem bagbenene, så det stritter lidt mystisk bagud, når den går frem smiley


  • #8   21. feb 2017 kenzie - alle hundene har potentiale til at blive dejlige! under rette forhold, sådan ser jeg det i hvert fald!! smiley
    men nogle af dem er jo nok så skadet mentalt de ikke står til at redde, de må da være pisse sky og bange alle sammen! og tanken om hvor slemt de kan være blevet skadet fra ikke bare de andre hunde men også biler og mennesker, så nogle af dem har nok bedst af at få fred..!
    men skulle med glæde tage dem alle ind stadigvæk og bruge tiden og energien på at få dem der kan reddes stabile! synes alle fortjener en chance! smiley


  • #9   21. feb 2017 Føj for et hundeliv.
    Dominans eksisterer kun i egen flok, og filmen er et klart eksempel på ressourceforsvar. Hannerne slås jo om ressourcen=tæven.


  • #11   21. feb 2017 Føj .

    Men tror egentligt det der overaskede mig mest var den sidste "kamp" mellem rottweileren og pitbullen ikke var mere vild.


  • #12   21. feb 2017 Det er ikke en pitbull. Så havde "historien" set helt anderledes ud smiley

  • #13   21. feb 2017 Jeg syntes det er ret fascinerende, hvordan de snakker sammen...

    Lagde især mærke til de 2 hvalpe, som bare får frit løb. Og at de selv "slåsser" som de store hanner.

    Syntes mange af hundene har er rigtig fint sprog, selvom det går lidt vildt for sig.

    De små hanner, som tydeligvis ikke har en chance ved tæven, springer også med i kampene, når de store hanner går på hinanden.

    Det er lidt vildt, at én tæve, kan sætte så meget igang!


Kommentér på:
Dominans

Annonce