{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Hvad har HG givet jer? (mest hyggetråd) {{forumTopicSubject}}

Inspireret af tråden der gav mig 2 skøøøønne undersåtter ; ) *GG*

Hvad har HG givet DIG???

Da jeg for 1½ år siden oprettede mig herinde, på min fødselsdag endda =) , havde jeg ikke nogle rigtige forventninger... Min bedsteste veninde Geo (LouNala) "inviterede" mig og jeg har hængt ved lige siden =)

Jeg har fået tætte venskaber IRL, playdates og uvurderlige råd og maaaaaaange gode timer =)

Jeg må fremhæve MIN Sonne... Idag ville jeg ikke undvære hende for alt i verden - og hende mødte jeg herinde =D

Lene (med affi og milo) skal jeg invadere i en weekend i det nye år - hun har budt på frysepizza og dåsebejere; hvem kan takke nej til det?? LOL

Jeg kan umuligt nævne alle de nye venner jeg har fået, jeg vil helt bestemt glemme nogen, så stopper bare her ; )

Ud over venner og playdates har jeg så fået posten som HAer (sherif, tak) her på siden..
Det er ikke aaaaaltid det skønneste "job", men for det meste er det bare skønt at kunne hjælpe og vejlede andre =)

Også da jeg i utide måtte tage den tunge beslutning at aflive min hvalp fik jeg forståelse og støtte herinde..
Ikke at beslutningenblev lettere, men hvor er det dig herligt med en side hvor man kan føle hjertevarmen midt i sorgen =)

HG er hvad brugerne gør det til plejer jeg at sige... Det her er (lidt af) hvad jeg har gjort det til...
- Hvad har du gjort det til?? =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har HG givet jer? (mest hyggetråd)
Kommentér på:
Hvad har HG givet jer? (mest hyggetråd)

Annonce