{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

en helt anden hund {{forumTopicSubject}}

jeg har idag været til første træning i DCH efter løbetid,

det har ændret aya meget lidt

MEN jeg har 2 søndage nu været afsted hos lillien/hundeejer og skal lige hilse at sige at de var noget chokeret over os på træningspladsen, aya formåede idag at være den mest rolig og lydige hund, samt at hun nu var mere tillidsfuld over for andre på pladsen,selv mænd, ja hun fandt rent faktisk den største af dem og lod sig klappe helt uden at krybe

behøver jeg sige noget om hvor stolt jeg er,

min træner i dch måtte bare høre om den træning bageefter, for hun har aldrig set så stor en forandring på så kort en tid før,

så ja jeg er glad,stolt og dybt taknemlig over at lillien/hundeejer sagde ja til at tage til fynsland og lærer os en masse og give en masse gode tricks og kan kun sige at det absolut ikke er sidste gang vi kommer til træning hos lillien, jeg aflyser gerne en barnedåb eller andet igen


skulle bare lige ud med min glæde over at andre også kan se hvor dygtig hun er og hvor meget hun har ændret sig på blot 14 dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en helt anden hund
  • #1   3. sep 2007 Det er bare så dejligt sådan noget, man bliver så glad og stolt over sin hund :o)

    Jeg ved hvordan du har det, så jeg er bare glad på dine vegne :o))


  • #2   3. sep 2007 Ja det var rigtig godt. Møffe og mig er osse i fuld gang med at øve det vi har lært.
    Vi fik jo masser med hjem, så nu glæder jg mig til på lørdag, når vi skal derover igen:o)

    Har lige været til vores første AG-træning og hun var bare super dygtig, så osse en meget stolt hundeejer her, selvom Møffe jo ikke har forandret sig drastisk, men det var jo heller ikke det jeg tog derover for.

    Og iøvrigt en rigtig sød hund du har:o)


  • #4   3. sep 2007 tak

    møffe er også bare lækker og tilsidst kunne hun da hilse på aya uden at være sur, så det hjalp da lidt,

    vi kommer også lørdag, har lidt børn med også, som sagt så vil jeg jo gøre næsten alt for at komme til træning


  • #6   3. sep 2007 Ja hun legede osse med Zif og Bianca bagefter, så hun var da rigtig dygtig. Måtte kun lige blande mig et par gange fordi hun jagtede lille Bianca lidt voldsomt:o)

    Ja her bliver der jo osse gjort en del for at komme. Jeg fik kun sovet 2 timer inden jeg kørte den lange vej hjem på arbejde -og kom self 15 min for sent fordi jeg liiige fik sovet lidt for længe *G*

    Så Lillen, noget må du jo gøre rigtigt ;o)


  • #7   3. sep 2007 jo tak og i lige måde,
    vi har taget sofaen på ryggen og aya har indtaget mine sutsko, hun er helt udkørt efter træningen idag, hun holdt jo kun fokus på sin mor i 90 min, og kun 1 gang fik hun et nej,



  • #8   3. sep 2007 Ihhhh....hvor er det dejligt at læse.....jeg synes også det bare har været godt. Jeg mødte idag en der hedder Jette med sin hund.....hun havde ikke lige tid til at sankke, for det ville hunden også, og da det var hende der skulle bestemme blev det ikke til snak idag......hun havde vist også lært en del af Lillens gode kursus....!

Kommentér på:
en helt anden hund

Annonce