{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

hjælp min hund {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et problem med min 1 1/2 årig tæve.. det er en amrikansk bull dog.. mit problem er at hun ikke kan døje små hunde.. hun er blevet angrebet to gange.. en gang af en pudel som desvære måtte en tur til dyrelægen bagefter..(skal lige siges at det ikk var mig der havde hende på det tidspunkt..) og så af min svigerforøldres hund.. der skete der heldigvis ingen ting.. ( den angreb også buffy) hvad kan jeg gøre for at vise hende at ikke alle små hunde er sådan.. hun har ingen problemmer med vores lille gravhund eddi.. men eddi var jo også kun tre måneder da hun kom her til.. håber i kan give mig nogle råd til at få hende på rette køl igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min hund
  • #1   21. nov 2007 Hvordan definerer du angreb?

    Bare lige for at få på plads, hvad det er, hun har oplevet..


  • #2   21. nov 2007 problemet er at det er der hun er bange for dem.. hver gang hun er blevet angrebet har hun været i snor..

  • #3   21. nov 2007 ja de små har angrebet hende.. altså fløjet i flæsket på hende.. og så har hun selvfølgelig forsvaret sig..

  • #5   21. nov 2007 det er jo ved at blive et problem i hver dagen.. for jeg vil jo heller ikke have at der sker de små noget eller buffy..

  • #6   21. nov 2007 nej der er aldrig sket buffy noget..

  • #8   21. nov 2007 ja første gang var med den tidligere ejer.. de kom gånede opm aften på en sti.. i mod dem kom ham med pudlen.. han trek selvfølgelig buffy ind til sig så de kunne komme forbi hinanden. men ham med pudlen lod den løbe forud ( i flex line) den løb hen til buffy og angreb hende. nr to gang var ude i haven.. buffy var i snor og tutsi ( mine sviger forældres hund) kom løbne med en pind.. jeg kasted pinden til tutsi og hun hentede den og kom tilbage og smed den på jorden.. buffy ville også have pinden.. og så blev tutsi sku gal.. Jeg er udemærket klar over at det sidste nok "bare" var skæld ud fra tutsi´s side men buffy er gal på alle små hunde nu.. selvfølgelig ikke eddi..

Kommentér på:
hjælp min hund

Annonce