{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme
  • #1   30. jun 2010 Vi begyndte på 3. dagen. Bare sådan noget et kvarter, et par gange om dagen og så en halv time, så en time og så videre. efter 14 dage var vi oppe på en fuld arbejdsdag.

  • #2   30. jun 2010 Hej.

    Jeg begyndte med min første hund, efter hun var 2mdr mener jeg hun var helt alene, men inden da havde jeg da trænet hende med at lade hende være alene hvis jeg skulle ned og ordnet vasketøj og smide affald ud.
    Så efter vi havde øvet det noget tid, så var jeg længere tid væk fra hende. og på den måde lærte hun at være alene hjemme.

    Det i hvert fald min måde.

    Håber det kan bruges.

    Og held og lykke med det.



  • #3   30. jun 2010 De første dage var der hele tiden nogen hjemme ved vores, men ja, allerede efter et par dage efter min mening. At vente er bare at udskyde det, og hunden skal lære det før eller siden alligevel :o)

    Bare gå stille og roligt frem, hvor du i starten bare lukker døren og tæller til tre eller går ud med skraldeposen og så byg videre på det :o)


  • #4   30. jun 2010 Ellers har det virket på vores at fylde marvben op med A38, vand med æblestykker i osv., som har været en tur i fryseren. Når han så får sådan et, ved han, at han skal være alene + han har noget beskæftige sig med et stykke tid, mens han er alene.

  • #5   30. jun 2010 I nogle tilfælde hjælper det også at lukke noget af huset af, så hunden ikke har så meget plads. I starten havde vores hele huset, og når vi kom hjem, var alt totalt ødelagt - han hyggede sig rigtigt! ;o)

    Men eftersom han kun fik gangen og entréen senere hen, var der aldrig problemer. Han havde simplethen bare alt for meget plads at boltre sig på, og det blev for meget for ham.


  • #6   30. jun 2010 Tusind tak for alle jeres svar, helt sikkert noget jeg kan bruge! smiley

Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce