{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Agility DCH Næstved {{forumTopicSubject}}

Vil blot høre om der er nogle herinde som træner agility hos DCH Næstved? smiley
Jeg overvejer kraftigt at begynde at træne det med Molly, og har prøvet at finde frem til mine spørgsmål via deres hjemmeside, men desværre uden held..

Here goes
-Der står at man skal igennem et indslusningshold for at starte, men hvad går det ud på?
-Hvad koster det?
-Over hvor lang tid foregår et kursushold?
-Behøver lydigheden at være 100% iorden?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility DCH Næstved
  • #1   23. sep 2012 kursus hold , kaldet K-hold, er 3 mdr.
    Alle kursushold har en varighed af 12 gange og koster kr. 750,- incl. indmeldelsesgebyr. Der trænes 1 time af gangen, 1 - 2 gang ugentligt.
    Det står på siden under træning.


  • #2   23. sep 2012 Arrh flot.. Nye ruder til mig smiley
    Men hvad så med helårshold? Det syntes jeg så ikke jeg kan se..


  • #3   23. sep 2012 På helårshold trænes året rundt, primært i DcH's klasser C, B, A og Elite samt Agility
    For at komme på sådan et hold skal hunden være min. 1 år gammel og have gået på et indslusningshold.
    Vi har indslusningshold hvor der kun trænes lydighed, da hunden helst skal være 18 mdr. gammel inden man for alvor tager fat på Agilitytræning.

    Træningen løber fra medio januar til Sankt Hans, hvor vi går på sommerferie.
    Efter sommerferien trænes fra første weekend i august til første weekend i december.

    Du kan se øvelserne for de enkelte klasser under DcH program og Agility.

    Vil du vide mere, så kontakt Formanden.Stig Jensen
    23 21 00 25
    E-mail
    jeg kan ikek se hans mail, da jeg ikek har outlook.



  • #4   23. sep 2012 Jeg søgte jo at folk kunne svare mig på mine spørgsmål, lige udover det du har besvaret mig på med kursusholdet..



Kommentér på:
Agility DCH Næstved

Annonce