{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

På vej til plejehjemmet {{forumTopicSubject}}

Så er vi på vej til plejehjemmet. Vi skal besøge søde Birthe smiley
Den store har været besøgshund 2 år nu, og hun er hamrende god til det.
Hun er meget kærlig, godmodig men også finurlig og sjov.
Hun får altid beboerne (og personalet) til at grine. En rigtig humørspreder smiley
Før Birthe besøgte vi Sigurd og Grethe på 95 og 94. Dejligste mennesker.
De døde begge med 1 uges mellemrum. Grethe blev indlagt, og da det gik op for Sigurd at hun ikke kom hjem igen døde han ugen før hende (han fejlede intet). Han døde af sorg smiley
Jeg var med til bisættelsen.

Hvad skal I lave med Jeres hunde idag?

Kommentarer på:  På vej til plejehjemmet
  • #1   7. aug Jeg kom hjem fra Bosnien sent mandag aften, så i dag skal mest bruges på tøjvask og andre huslige pligter. Atlas fik en lang morgentur, og så skal vi nok træne lidt nose work senere, men ellers sker der ikke noget specielt på hundefronten i dag.

• #2   7. aug Ja jeg så godt du postede billeder frs Bosnien.
    Hvordan var der?

• #3   7. aug Banden er lige gået i seng efter en 2 timers tur med en anden HG'er og hendes hund. De nåede lige at spise frokost og så dejsede de alle tre omkuld. smiley

Hvad de skal lave senere vides endnu ikke. Nu ser jeg lige hvor længe de sover.

• #4   7. aug Jeg tror også at den store dejser om og sover et par timer når vi kommer hjem.
    Vi kører dertil med to busser, og så selve besøget på 45 min, og så er hun fyldt op mentalt smiley
    Så er vi hjemme om lidt, og jeg skal derefter ud med den lille. Det er heldigvis tørvejr her, lufter lid og er overskyet. Dejlig hagelig temperatur for hundene.

Lyder ellers hyggeligt med gåturen sammen med en herinde fra.

• #5   7. aug Det var en spændende, men også hård oplevelse. Mange har jo hunde på en helt anden måde dernede, end hvad vi er vant til. Til gengæld er det et meget smukt land, og jeg vil rigtig gerne tilbage igen på en rigtig ferie, hvor det hele ikke behøver at handle om hunde smiley . Den her tur var i forbindelse med vores speciale, så det var der, vores fokus lå.

• #6   7. aug Puha, det må ikke have været sjovt Amalie smiley
    Alle hunde (og dyr i det hele taget) fortjener at have det godt. Men det er langt fra alle steder de får en god behandling.
    Der er lang vej endnu smiley

• #7   7. aug Vi har bagt muffins, set Netflix, vasket tøj, handlet ind og gjort klar til at pakke til at vi begge skal på ferie.

Jeg har været i byen og spise sushi for at fejre jeg afleverede min eksamensopgave igår. Jeg er lidt skræmt over hvor mange der sender mig medlidende blikke. Hvorfor føler folk dog at det er så synd at nyde en middag alene?

profilbillede
  • #8   7. aug Er lige kommet hjem fra arbejde...det blev en af de lange dage i dag smiley

Kæresten havde luftet Svende og han (kæresten) er nu i gang med at banke badeværelses gulvet op smiley

Svende og jeg putter på sofaen. Jeg døjer en del med vand i futterne så stængerne må op...og så kan Svende nemt lokkes til at holde mig med selskab smiley

profilbillede
  • #9   7. aug #7
    ja jeg sad også for nylig alene og drak kaffe og spiste is ved ishus vef Esrum sø, mens min gode ven var inde på toilettet.. Folk kiggede også hen på mig hele tiden, idet de troede jeg var alene. Det er ikke så rart.

Sejt du går ud og fejrer dig selv med god mad smiley

• #10   7. aug Jeg er på ferie i Bosnien. pga 35-36 graders varme, har jeg været i et par centre og shoppe, en tur i vores lille pool i haven, og ud at spise. Vi er næsten lige kommet hjem fra restauranten nu. I morgen er sidste dag hernede, fredag morgen klokken 7 kører vi hjem til Danmark. Vi er 4 venner afsted, hvoraf den ene har forældre herfra, hvor vi låner et hus smiley

Kommentér på:
På vej til plejehjemmet