{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Alene nyt sted {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer til at tilbringe det meste af sommeren i et sommerhus, naturligvis sammen med hunden.
Han kan være alene hjemme hos mig i de maks 4 timer jeg er på job. Vi vil gerne kunne tage ud at spise, ind til byen ol.
Hvordan gør man bedst? Er det alene-hjemme-træning som jeg gjorde her? Samme rutiner?
Han får hver morgen sin morgenmad i en snuse-måtte og så en tyggepind.

Kommentarer på:  Alene nyt sted
  • #1   29. jun Mine hunde kan lades alene, uanset hvor vi er henne. De falder til ro i at de har deres tæpper, madskåle m.m. med, og så klarer de det uden problemer.

Hvis hunden normalt ikke kan være alene, eller bare har svært ved det, ville jeg ikke satse på at det kunne gå så glat. Men hvis den er vant til det, så burde der ikke være nogle ben i det.

• #2   29. jun Jeg vil mest sige at han accepterer det frem for at synes det er helt fantastisk smiley det er okay synes jeg

• #3   29. jun Mine har hellere aldrig haft problemer med at være alene andre steder.

Prøv med at give ham en t-shirt, nattøj eller et eller andet der dufter godt af dig og gå lidt væk fra huset, så kan du finde ud af om han kan.

• #4   29. jun Efter hvad du har fortalt om ham så skal det klart trænes først ligesom hjemme da det ellers kan gi problemer og det er trods alt bedst at han evt slet ikk når at blive ked eller reagere end at man skal til at rette op på en dårlig erfaring for ham.. Så ja, jeg ville gøre præcis som hjemme da det også kan gi øget tryghed ved at være alene at det er en kendt rytme/ting der foregår som det plejer smiley Hellere træne unødvendigt end at risikere at han får en dårlig oplevelse vil jeg klart sige smiley

• Ida og Figo
    Ida og Figo Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følgere: 16 Emner: 56 Svar: 5.057
    #5   29. jun Jeg har aldrig trænet alene hjemme andre steder end hjemme. Hvis hunden er tryg det nye sted, så tænker jeg ikke det bliver det store problem.

Kommentér på:
Alene nyt sted

x