{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Tilskud, bugspytkirtelbetændelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo min lille hund der for et par måneder siden fik et anfald af betændelse i bugspytkirtlen. Han har siden været på Hills i/d og royal canin gastro. Derudover dåsemad med lav fedtprocent hvor jeg tilsætter lidt ris og grøntsager. Og så lidt godbidder og tyggeting ligeledes med lav fedtprocent. Mit spørgsmål er så bare; får en voksen aktiv hund nok næring i det? Normalt fik han Royal canin med langt mere fedt og spark i da vi netop går mange ture og han er en vimmer en.
Og så tænker jeg også ift pelsen som er lidt tør og skællet.

Kommentarer på:  Tilskud, bugspytkirtelbetændelse
  • #1   9. jan Kort sagt.. JA..
    min Boxer havde et fint huld på det foder. Han fik mad når han var sulten hvilket han gjorde opmærksom på 4-8 gange i døgnet, også om natten.

• #2   9. jan Ja helt dækket ind, Sam har fast været på gastro i 8 måneder, er fortsat meget aktiv, vi løbe træner, går til hoopers og agility uden nogen problemer smiley

• #3   9. jan Det er jo "fuldfoder både gastro og i/d, så ja, det dækker hundens behov - der skal blot justeres efter hundens huld.

De fleste hunde med en god appetit er mere i risiko for at blive overvægtige end undervægtige, også selvom de er normalt aktive. Så medmindre du tidligere har oplevet, at han var svær at holde i huld, ville jeg ikke være bekymret.

Men så vidt jeg husker er det vigtige ved bugspytkirtelbetændelse at fedtindholdet er lavt ikke? I då fald kan man jo kigge på, hvilke andre muligheder der er på markedet

• #4   9. jan Jo det essentielle er det lave fedtindhold. Jeg nærstuderer alt inden han får det

Kommentér på:
Tilskud, bugspytkirtelbetændelse

x