253 visninger
|
Oprettet:

30. sep 2008 Følger: 40 Følgere: 965 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 2.058 Svar: 11.524
Tilskud, bugspytkirtelbetændelse {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo min lille hund der for et par måneder siden fik et anfald af betændelse i bugspytkirtlen. Han har siden været på Hills i/d og royal canin gastro. Derudover dåsemad med lav fedtprocent hvor jeg tilsætter lidt ris og grøntsager. Og så lidt godbidder og tyggeting ligeledes med lav fedtprocent. Mit spørgsmål er så bare; får en voksen aktiv hund nok næring i det? Normalt fik han Royal canin med langt mere fedt og spark i da vi netop går mange ture og han er en vimmer en.
Og så tænker jeg også ift pelsen som er lidt tør og skællet.
jun 2020
Følger: 1 Følgere: 24 Emner: 4 Svar: 587
min Boxer havde et fint huld på det foder. Han fik mad når han var sulten hvilket han gjorde opmærksom på 4-8 gange i døgnet, også om natten.
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 504 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.844
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 389 Svar: 31.372
De fleste hunde med en god appetit er mere i risiko for at blive overvægtige end undervægtige, også selvom de er normalt aktive. Så medmindre du tidligere har oplevet, at han var svær at holde i huld, ville jeg ikke være bekymret.
Men så vidt jeg husker er det vigtige ved bugspytkirtelbetændelse at fedtindholdet er lavt ikke? I då fald kan man jo kigge på, hvilke andre muligheder der er på markedet
sep 2008
Følger: 40 Følgere: 965 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 2.058 Svar: 11.524
Tilskud, bugspytkirtelbetændelse