{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Besøge tidl ejer og hjem {{forumTopicSubject}}

Vi skal ned og besøge opdrætter og det glæder vi os til. Jeg skal selvfølgelig ha Marley med så de kan se ham. De har opdrættet ham og haft ham i 2 år. Jeg overtog ham midt maj sidste år.
Har i oplevet at hunden kunne genkende og falde ind hvis i har været på besøg? Er næsten bange for at han ikke vil med hjem igen smiley

Kommentarer på:  Besøge tidl ejer og hjem
  • #1   20. sep Det er jeg 98,7% sikker på, at du ikke behøver frygte. DU er hans menneske nu smiley

Jeg sendte én af mine hvalpe hjemmefra engang og fik hende tilbage omkring tre uger senere - for at passe hende 14 dage, mens familien var på planlagt ferie. Da de kom for at hente den lille Celina, var hun ikke i tvivl om, at DE var hendes mennesker nu smiley

• #2   21. sep Et vennepar får passet deres hund hos opdrætter, når de er på ferie.
    Hunden falder ind i flokken og hos opdrætter, men er ikke i tvivl om hvem han skal med hjem, når de kommer for at hente ham igen.

Vi havde lidt samme følelse, da Theo og Håkons tidligere ejer kom med hundenes papirer m.m. et par uger efter vi besluttede at adoptere hundene og de første besøg efterfølgende.
    Hundene var uden tvivl glade for at se dem, men havde absolut ingen intentioner om at skulle med dem hjem.

Så, No worries, du er hans nr. 1 nu. smiley

• #3   21. sep Vi har i årenes løb omplaceret ældre avlshunde eller nogle vi alligevel henad vejen har valgt fra. Nogle er kommet her til trim resten af deres liv, og de er ELLEVILDE når de kommer her, men de skal saftsusemig nok sørge for, at komme med hjem igen.
    Jeg ville slet ikke bekymre mig.

• #4   21. sep Min tidligere amstaff bliver som en hvalp igen når hun ser mig, hun kan bare ikke rigtig holde til det smiley

Ser hende dog ikke så meget, hvilket er okey smiley

• #5   21. sep MIn Stormy fik jeg 3 år gammel fra hans opdrætter, hvor han havde boet indtil da. Han var med på besøg hos opdrætter nogle gange siden. Han var ellevildt glad for at se dem. Men der var ingen tvivl om at han havde 'skiftet menneske' og hvem han hørte til smiley Det var mig han holdt øje med og tjekkede ud hvor var osv.

• #6   21. sep Enig med de andre - da jeg overtog Punktum i sin tid som 3,5 års, fortsatte vi med at gå til træning hos hendes tidligere ejer.
    For hver gang hilste hun mindre og mindre overstrømmende på hende, og der var ALDRIG tvivl om, hvem hun hørte til smiley

• #7   21. sep Jeg har tit mine unger på pasning - de ved godt hvem jeg er - men de ved absolut godt hvem deres mennesker er smiley

• #8   21. sep Vi har besøgt tidligere ejer et par gange med Karla, men det er helt tydeligt for både mig og gamle ejer at hun godt ved hvem hun hører til smiley Selvfølgelig bliver hun glad og hilser ivrigt, men luften går hurtigt af ballonen, hvorefter hun primært er hos mig og hun følger altid glædeligt med hjem igen smiley

• #9   21. sep Min Manfred er opvokset nede ved mine forældre, i deres hus. Når han er dernede uden mig er han en anden hund end her hjemme, men han vil med mig hjem.

Min amerikaner, var tit hos opdrætter, hvor både mor og far boede. Hun hyggede sig med dem, men ville altid med hjem.

• #10   21. sep Både Laura og Murphy var lidt over ½ år da vi fik dem. De ELSKER Gitte og nyder når vi går ture sammen. Og bortset fra at Murphy helst hopper ind i Gittes bil, når vi skal hjem, ved han godt hvor han hører til.
    Vi har også haft besøg af Lauras tidligere ejere et par gange. Hun synes at det er SÅ hyggeligt, men når de gør, holder hun sig til mig.
    I øvrigt skal de begge på forlænget weekend hos Gitte, så det er spændende om de har tid til at komme med hjem...... smiley

• #11   22. sep Ej jeg tror nu også det ender med at han hygger sig men også vil hjem igen smiley

• #12   22. sep Dorit har jeg jo haft fra hvalp, men jeg boede sammen med min eksmand, da vi fik hende, og flyttede fra ham, da Dorit var 3 år gammel. Når hun besøger ham, vil hun ikke med hjem. Jeg tror dog ikke det har så meget med ham at gøre, men mere fordi de altid spiser en masse lækkert i sofaen, og kører på McD og får Happy Meal smiley

Hun vil i øvrigt med alle hjem, så det er ikke begrænset til hendes “far”, men gælder alle der giver lækkerier og nus smiley

• #13   22. sep Åh A, jeg har på et tidspunkt passet en labrador for en veninde.
    Hunden ELSKEDE hende over alt på jord.

Men da den skulle hjem igen, var det hendes daværende kæreste, der skulle hente den, og hun ville bare ikke med ham hjem.
    Hver gang han bevægede sig ud mod døren, så gik hun modsat og gik ind og lagde sig. Ikke alverdens søde ord og lokning kunne få hende til at gå med ham.

Det endte med, at jeg måtte give hende halsbånd og snor på, og gå ud i hans bil med hende.
    Det havde jeg det virkelig skidt med - hun var i den grad ikke begejstret for ham!
    Og det allerværste var, at det faktisk var hans hund, så da de gik fra hinanden et par år efter, skulle den blive ved ham.
    Sådan noget er næsten ikke til at bære!

• #14   22. sep Puha, Karina, hvor synd for den hund smiley Dorit er heldigvis helt anderledes. Hun er sådan meget i nuet, og hvis hun hygger sig hos far, min veninde, et fremmede menneske på turen, så vil hun bare hellere blive dér, for det er jo der hun hygger sig lige nu smiley

Hun er den mindst loyale hund i verden smiley Det gør jo så, at hun er enormt nem at få passet, og at alle kan både gå og træne med hende - bare de har godbidder smiley

• #15   22. sep Det har nu også sin charme med de der totalt positive, glade hunde, der er trygge alle steder smiley

• #16   22. sep Marley er helt vild når han hører min kærestes navn og når han hører at “Sune kommer i dag”. Sidder på altanen og kigger efter ham. Og hviner når han kommer. Men være alene med ham i 10 min mens jeg suser i netto, nej! smiley

• #17   22. sep Jeg har prøvet at stå med Trille. Vi var på besøg hos en ven i jylland, et sted hun var ukendt. Undervejs har hun lugtet mad og luntet ud af haven, og da jeg opdager det var hun laangt væk. Hun var gået hen til en fest i nærheden. Nå for at gøre historien kort, ville hun ikke med hjem da jeg hentede hende hos hende der havde taget Trille med hjem. Jeg måtte gå the walk of shame ind og hente hende smiley Trille var ellers glad for mig, men de der dunser var simpelthen for lækker.

Kommentér på:
Besøge tidl ejer og hjem

x