{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Jeg hader min hund når… {{forumTopicSubject}}

… jeg smider mig i sofaen og ser at der løber pis ned ad siden på den hund der også lige har lagt sig - Og ja, vi har en stofsofa.
Vi har en tæve og en hanhund- og hanhunden venter altså ikke med at lette ben til tæven er færdig med at snuse, når de har fundet det samme interessante sted. Det sker et par gange om ugen, at hun bliver tisset på smiley

Kommentarer på:  Jeg hader min hund når…
  • #1   16. maj Haha ja okay det er træls! smiley

• #2   16. maj Jeg hader min hund, når jeg lige har lavet en hel bageplade med ovnristede rødbeder til stor glæde for mig selv og familien, indtil det pludselig falder hunden ind, at det også er til stor glæde for ham og pludselig er der ikke længere en bageplade med ovnristede rødbeder.

smiley

• #3   16. maj Linda det kender jeg godt. Her var det ikke unormalt, at Rosa rendte ind under maven på de andre, når de stod og tissede, fordi hun altså lige skulle se hvad der skete på den anden side. Når man sidder i bus/tog i 3 timer, med en hund der meget gerne vil nusse og putte, men som er blevet tisset lige ovenpå hovedet, så føles tiden pludselig meget meget lang. Jeg lærte at have vådservietter med i tasken.

Nu er det Lucky det går ud over, fordi de to herrer skal stå det samme sted, og Teemo kan ikke lige vente til Lucky er gået... Det skal nok blive hyggeligt, når jeg har 3 hanhunde...
    Lige den del af at have hanhunde, kunne jeg måske godt leve uden.

• Salla
    Salla Online Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 60 Følgere: 1009 Emner: 206 Svar: 5.954
    #4   16. maj Anine
    Til gengæld, har du så fundet den ultimative belønning til ham! smiley

• #5   16. maj Jeg hader når man har hentet et glas vand ind på sofabordet, og der så pludselig står en hund og drikker af det smiley

• Salla
    Salla Online Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 60 Følgere: 1009 Emner: 206 Svar: 5.954
    #6   16. maj Der står ikke har hentet et glas vand ->til mig selv<- ergo må det jo være til hunden smiley

• #7   16. maj Jeg hader min hund, når jeg allerede har fortalt hende at hun skal holde sig væk, og hun ALLIGEVEL prøver at lave fridyk ned i skraldespanden hver eneste gang jeg vil tømme den efter aftensmaden.....

Jeg elsker, at vi hader vores hunde smiley Men din er nok allerklammest, Linda smiley

• #8   16. maj Dorit får pt sit foder ude på græsset, og nogle gange har hun lidt svært ved at følge med i det hele, for tit spiser jeg samtidig, eller katten er lige kommet, og så skal Dorit jo lige holde styr på alt spiseligt. Og så drøner hun frem og tilbage mellem haven og huset. Hvilket er fint nok når det er varmt, men en smule belastende når terrassedøren er lukket, og jeg derfor skal lukke ind-ud-ind-ud-ind-ud-ind-ud. Og lige som jeg tror at vi er færdige, skal hun liiiiige ud og tjekke haven igen, for hun KUNNE jo have overset en enkelt foderpille smiley

Malene, jeg elsker det billede jeg får i hovedet smiley Med det der blik “Hvaaaaaad?” smiley Dorit har heldigvis for korte ben til at stjæle fra bordet, og Bella var for artig. I sine unge dage altså. På sine ældre dage blev hun mere flabet, og kunne finde på at smage på min mad, hvis det stod på sofabordet. Hvis hun kunne lide det, åd hun det. Kunne hun ikke, vrængede hun på næsen og gik smiley

• #9   17. maj Malene jeg føler den der.. Jeg ved bare hvis jeg kommer ind til et glas vand med vandpletter rundt om på bordet, så har Picasso været i det..?? Og med en høj han og en mellemhøj han har jeg også en gang imellem en lille whippet med en gul sø på toppen af hovedet, der hvor der lige er plads til en sø..??

• #10   17. maj Når Marley skælder en stor glad golden han ud - fordi den er interesseret i min vens golden tæve Marley mødte 20 min forinden.

• #11   17. maj Åh altså - det er heldigvis sjældent, at én af mine hunde får tisset på én af de andre.

Men ret pudsigt med den her tråd, for på skovturen i går aftes skete det ikke mindre end TRE gange, indenfor de første 500m (I ved - der hvor hanhundene rent faktisk stadig tisser, når de letter ben, og ikke bare klemmer én dråbe ud for hyggens skyld)

Nimbus har det med, at skulle snuse liiiiidt længere tid end Luf, og så kommer han til at stå lige i skudlinjen, når Luf er klar til at gå videre, og markerer det med et strint.

Så i går blev han først ramt i nakken, så på det ene øre - og til sidst for lige at runde det pænt af - midt i panden...

Nå... men så blev han da vasket smiley

Og så er jeg heller ikke så vild med, når jeg render rundt og leder efter et par bukser eller en trøje, for så at finde den enten i udestuen, på terrassen, på solvognen eller decideret ude i haven.
    Det er en sjov lille vane Luf har haft, siden han var helt lille.
    Som regel er det ret sødt - men ikke når det regner smiley

• #12   17. maj Dorit tissede ret tit på Bella smiley Hvis Bella stod og snusede til noget, skulle Dorit lige over og tjekke det, og lettede så ben. Og ret tit ramte hun Bellas forpote. Og Bella koksede helt over det, og kunne SLET ikke gå når hun var tisset på smiley Af samme grund gik jeg altid med små pakker vådservietter, så jeg kunne vaske Bellas poter af for tis smiley

• #13   17. maj Dorit letter ben? smiley

• #14   17. maj Hippie, jeps. Hun er meget feminin og yndefuld. Eller noget smiley

• #15   17. maj Skønt smiley

• #16   17. maj Nyopgravede planter absolut skal rystes og findeles på mit netop støvsugede og renvaskede gulv (det sker aldrig, når der trænger til at blive gjort rent) eller når en lækker halvmør pind, absolut skal findeles i mit nyvaskede sengetøj smiley

profilbillede
  • #17   17. maj Godt nok en del år siden efterhånden, men når blåbærbusk erstattes af kødbenbusk…

profilbillede
  • #18   17. maj Når man er sent på den og i hast lige skyller et glas cola ned inden man skal ud af døren til træning med hundene og hvalpen - på snart 25 kg - så kommer ræsende forbi og hopper op i forbifarten og man så står med cola i håret og ned af nakken (zero - heldigvis) og ikke har tid til at skifte tøj eller vaske hår smiley
    .. jeg anlagde den pragmatiske 'det tørrer igen' holdning og tog afsted til træning smiley

• #19   17. maj I det mindste var det zero! Det klistre nemlig ikke smiley

• #20   17. maj https://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/47006-feminine_dorit

Her tisser hun så godt nok bare på et skrog fra en død fulg. Graciøs er ordet smiley

• #21   18. maj Jeg hader min hundehvalp når jeg ligger sødt og sover på en madras på gulvet (for det lille bæsts skyld) og han så glad kommer ind fra haven, med poterne godt våde af mudder og dækket af den hundelort han lige har lavet og så selvfølgelig skal ræse rundt i heeeele sengen så ALT sengetøjet (og mig) bliver dækket med flotte mudder- og lortepletter smiley

Han er heldig han er nuttet smiley smiley

• Isabelle
    Isabelle Hjælpe-administrator

Følger: 13 Følgere: 284 Hunde: 4 Emner: 551 Svar: 25.370
    #22   18. maj Hade er så stort et ord, men lige nu er jeg NOGET muggen over Vilma, der har bidt vingerne af en fugl på en fin træfigur fra Willow Tree smiley
    Jeg har altid sagt, at eurasiere ikke ødelægger. Hmmm. Den her eurasier gør!!!

Jeg stemmer i med Stine: Hun er heldig, at hun er nuttet smiley smiley

profilbillede
  • Sandra J
    Sandra J Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 11
    #23   24. maj Jeg hader situationen når jeg går på wc om natten, og derefter vil tilbage i seng, og så ligger hunden pludselig og breder sig på min sengehalvdel og nægter at flytte sig. Når det så endelig lykkes at få hunden skubbet nok til side til selv at kunne ligge ned, så er man lysvågen og det tager en evighed at falde i søvn igen.

• #24   24. maj Nu kan jeg også deltage xD
    Jeg "hader" min hund, når han ser et rådyr OG en hund på en gang, og pludselig går fra at være hund til at være en kænguru smiley

Kommentér på:
Jeg hader min hund når…

x