{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Rallyskilte
  • #1   13. jun 2022 Man har kunnet købe alle skilte lamineret hos en samarbejdspartner til DKK.
    Men hvis jeg var dig, ville jeg vente.
    På onsdag meldes det ud officielt, at alle skilte ændres om et års tid.
    Lige nu er jeg pænt træt af, at jeg lige har lamineret flere hundrede skilte smiley

• #2   14. jun 2022 Spørg i rally-lydighed på fb. Og husk at skrive om det er DKK eller DcH-skilte du ønsker. Der er små forskelle, hvor en del af champskiltene i DKK er i ekspert i DcH.

• #3   14. jun 2022 Forskellen mellem DKK og DCH blev større pr 1. januar, da DKK rykkede rundt på nogle skilte og fik nye skilte.

Men der sker ikke ændringer i DCH midt i et konkurrence år (som jo går fra 1. januar til 14 dage før DM).

Mødet i morgen er DKK "Vision for rally"

• #4   14. jun 2022 Det er simpelthen løgn… ændring IGEN? Hvad dælen er det, der fungerer så elendigt ved de nuværende skilte, at det er nødvendigt at ændre dem? Og kunne man måske have overvejet at gøre det, da man ændrede dem sidst…. Jøsses, hvor er det belastende.

Ja, undskyld udbruddet.

• #5   15. jun 2022 Prøv at smide en forespørgelse inde på Rally lydighed på FB. Jeg købte nogle billige sæt derinde. Fordi jeg ikke selv gad laminere.

Evt ændringer er stadig kun visioner og kun for DKK der hører under FCI.
    Men det skyldtes fælles FCI regler. Så rally bliver mere ens i de forskellige lande. Det giver jo fint mening i forhold til NM og VM.
    NM og VM bliver jo efter FCI regler.
    Og det giver deltagerne der stiler efter NM/VM og danske rallydommere der skal dømme udenlands en stor erfaring.

Jeg tror nu næppe der bliver de store ændringer. Men der kommer nok flere øvelser i ekspert og champion klassen over tid.

Det bliver mere vanskeligt at gå både dch og dkk rally. Da regler og skilte går i hver sin retning.
    Men så må folk jo bare vælge.

• #6   15. jun 2022 AG, det skal jeg prøve! smiley

Kommentér på:
Rallyskilte

Annonce