{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Blommesten?
  • #1   16. sep Én? Nej
    Men de indeholder blåsyre, der kan give forgiftning. Men der skal altså nogle stykker til selv for den mindste hund med den svageste lever.

• #2   16. sep Det er lige præcis blåsyren der giver mig lidt ondt i maven.

Jeg er jo vant til en hund der bare var velopdragen fra dag et - og nu har jeg en der er over det hele, sådan en rigtig ADHD dreng, og han giver mig sgu lidt for mange grå hår smiley

• #4   16. sep Men hvorfor spilde deres tid hvis der ikke er grund til bekymring.

• #6   16. sep Umi slugte engang en hel blommesten og måtte til vagtdyrlæge for at kaste op, og heldigvis da, for den havde ikke kunne passere - men hvis den er knust tror jeg ikke, jeg ville være lige så bekymret.

PS. Hippie #3 - nej, det er det ikke nødvendigvis; i hvert fald ikke her hvor jeg bor. Det koster faktisk den pæne sum af 450 kr for en telefon-konsultation smiley

• #7   16. sep Jeg har ikke tænkt mig at ubelejlige vagten så længe han bare ligger og sover og der ikke er umiddelbar grund til bekymring.

Jeg er obs på ham.

• #8   16. sep Jeg kunne høre at han tyggede godt og grundigt på skallen - og det blev først meget sjovere at tygge på den da jeg forsøgte at få ham til at spytte den ud.
    Så jeg tænker at den er knust i en del stykker.

Hunden spiser også gerne plastik - som jeg selvfølgelig også tager fra ham. Men ting der er/kan være direkte giftige for hunde, dem er jeg sgu ikke så glad for at han får fat i.

• #10   16. sep Jeg er heldigvis selv i stand til at vurdere om der skal ringes til vagten eller ej.

Så hvis ikke du har noget relevant at bidrage med Hippie, kan du så ikke smutte ud af tråden?

• #12   16. sep Når mavesyren kan opløse knogler, tænker jeg også den kan opløse en kerne fra et stykke frugt. Jeg ville derfor ikke være bekymret ift passage.
    En enkelt kerne giver heller ikke forgiftning. Der skal en del til, samt det giver først problemer over tid og på sigt.

• #13   16. sep Tak for at i beroliger mig smiley

Så vil jeg krybe op i sengen sammen med Linus og få sovet lidt ovenpå en lang dag.

• #14   17. sep I Århus er det bestemt heller ikke gratis eller billigt at ringe til vagtdyrelægen, især ikke en lørdag aften smiley

Når det er sagt, jeg håber Linus har det fint i dag. Tænker en enkel knust sten også burde være ok. Hører mange historier om hunde der har slugt alverdens ting som har passeret helt fint. smiley

Kommentér på:
Blommesten?

x