Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Slankekur Vil gerne høre om i har nogle gode ideer til slankekure? Til min chihuahua, han er ved at være for overvægtig, men ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2011
Visninger:
902
Luposan og Markus Mühle Hej Jeg har kigget lidt omkring på nettet efter foder For det første fordi jeg kigger lidt efter hvad jeg godt k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
1.322
Sheltie med "fårepels" Jeg fik for et par måneder siden en sheltie, en skøn han på 3,5 år. Han var kommet til et videreformidlingssted og der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2010
Visninger:
4.642
Foder til sulten steriliseret tæve!? Håber jeg kan få en masse gode råd... :o) Vi har jo 2 hunde - Blidur, islandsk fårehund og Pipi, cavalier king charl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2010
Visninger:
2.121
Hvad anbefaler i? Jeg er i tvivl om jeg skal starte på Barf , eller noget af det tørfoder der minder om barf . Jeg er bange for jeg ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2009
Visninger:
552
Spørgsmål ang. fed hund. Lang!! Skæben ville det jo sådan at her kort til efter vi måtte sige farvel til Freja, skulle mine svigerforældre flytte til e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2009
Visninger:
1.332
Så stolt :) Da jeg lærte min søde kæreste og hans søde hund, Laddie, af kende, var Laddie overvægtig. Min kæreste har absolut ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2009
Visninger:
460
foder og vægt - ny hvalp... Hejsa.. Jeg har lige fået min skønne hvalp hjem for et par dage siden, hun er super dejlig.. Hun har en appetit u...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2009
Visninger:
1.128

Annonce