{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Telegram - krænkelser {{forumTopicSubject}}

Har I set det her?

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-03-28-pludselig-fandt-20-aarige-jasmin-sig-selv-noegen-paa-telegram-det-er

Hvad er det dog for nogle mennesker der sidder og gør den slags og følgere der deler og deltager?

Det er dog en skræmmende kultur. De går mellem os i Dk.... Det er vold mm også. Jeg synes det er noget rystende.

Der er flere artikler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telegram - krænkelser
  • #1   28. mar 2023 synes det er frygteligt at de kan finde på det , der findes nogle meget syge mennesker derude. kolde og kyniske er de

  • #2   28. mar 2023 hvorfor er der kommet denne forråelse i samfundet .. hvor er respekten for andre mennesker..

  • #3   28. mar 2023 Jeg tror ikke folk er blevet mere kyniske/forråede, de har bare fået værktøjerne til at udleve det.
    Men rædsomt er det.


  • #4   28. mar 2023 @ Anne J F . jeg er ikke enig .. da jeg gik i byen i sin tid var folk sgu ikke stolte hvis de var kommet op og slås dagen, og da slet ikke hvis de påførte andre skade ... det sket ja men i dag stikker man jo med kniv for et godt ord og er ligeglad om det koster den anden skade eller liv .. man var heller ikke stolt kriminel, det var folk i uføre, dem på samfundets bund, i dag er der jo nogle steder status i det ... det er ikke kommet nu, men det er sket de sidste 25-30 år ...

  • #6   28. mar 2023 @ fru Christensen .. det sker nu vist allerede i andre sammenhænge ... der er jo folk der producerer fx overgreb på kvinder, mænd, børn, dyr på bestilling ...

  • #7   29. mar 2023 ja forråelse var det rette ord

    det er skræmmende at folk der formentlig ligner alle os andre sidder online og 'bader' deres sind i den slags her....


Kommentér på:
Telegram - krænkelser

Annonce