{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Hundelufterbukser? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have mig et par hundelufterbukser, egentlig ville jeg helst have nogle fra Fjällräven, men de har jo ikke poseudtræk (hvilket jeg bare synes er vældig praktisk at have i sådanne bukser.

Så kan i anbefale nogle gode hundelufterbukser, med poseudtræk?
Eller skal jeg virkelig igang med at sy nogle selv, eller modificere et par bukser fra Fjällräven? smiley

Kommentarer på:  Hundelufterbukser?
  • #1   7. nov Prøv at se i Stark mfl

De arbejdsbukser vi bruger på dyreklinikken fra Mascot er virkelige gode

Der er mange lommer og materialet er vandtæt og rengøres let

Jeg kan prøve at tage et foto senere hvis du vil men ellers kan du søge Mascot frem
    Der er flere modeller og prisklasser

• #2   7. nov Ligner lidt de her

profilbillede
  • #3   7. nov Har du ikke altid en jakke/trøje på, hvor poserne kan være i?
    Jeg har altid undret mig over de huller i bukserne. Troede seriøst at ingen nogensinde brugte dem smiley
    Jeg har lige købt bukser fra Engelsons. De er virkelig gode, og grundet valutakursen er prisen fantastisk.

• #4   7. nov Jeg er desværre kaos personificeret, så jeg elsker poseudtrækket - så slipper jeg nemlig for at stå og rode med en rulle poser (som jeg altid ender med at tabe, og så blæser de væk, og hunden trækker i modsatte retning, og så kommer der en han ikke kan lide - det er faktisk en præcis beskrivelse af en situation vi har stået i et par gange før) smiley

Og så har jeg ikke altid lommer på overkroppen - det kommer meget an på vejret, og hvad vi skal om jeg har en jakke eller en sweatshirt på.

Men altså, poseudtræk kan laves meget nemt på de fleste bukser - jeg synes bare at det ville være fedt ikke at skulle modificere et par spritnye bukser smiley

Jeg kigger lige på dem fra Engelsons smiley

Lens - jeg må også lige kigge på håndværkerbukser smiley

Og så er jeg faldet pladask for et par jagtbukser fra Fjällräven, de er lavet i stof der ikke larmer - hvilket også passer mig supergodt smiley

• #5   7. nov Har aldrig hørt om poseudtræk før, anede ikke det var en ting.
    Jeg har bukser fra både engelsons og pinewood. Begge rigtig gode bukser- ved dog ikke om de har det der udtræk smiley

• #6   7. nov Jeg kender ikke selv til deres bukser, men kan forestille mig at bukser fra Dogcoach har poseudtræk - det har resten af produkterne i hvert fald.

• #7   7. nov Tror også dem fra Dogcoach har.....
    Jeg har også virkelig svært ved at have overtøj på som ikke har poseudtræk smiley Tror dog hellere jeg foretrækker det i jakke/vest fremfor bukser

• #8   7. nov Bukserne fra Dogcoach HAR poseudtræk ????
    Og lommer med lynlås så der er lidt styr på vigtige ting

• #9   7. nov Godt at høre at jeg ikke er helt alene ang. poseudtræk - det er bare SÅ praktisk smiley smiley

Og dem fra Dogcoach har poseudtræk, og flere gode ting - så jeg må se om jeg kan finde dem i en fysisk butik i nærheden så jeg kan prøve dem på.
    Jeg er på team thick thighs, så det er ikke alle bukser der sidder pokkers godt på mig smiley smiley

• #10   8. nov Jeg endte med et par Fjällräven, og jeg ELSKER dem allerede.

Der skal bare lige laves hul til poseudtræk, men det er meget ligetil, og jeg overlever nok sådan en lille modificering på et par spritnye bukser smiley

• #11   22. nov Jeg er endt med at blive en omvandrende reklame for Fjällräven, bukser (som jeg faktisk går i hver dag, også selvom jeg ikke lufter hund), en dejlig vinterjakke fra Fjällräven, og en virkelig varm uldhue (selvfølgelig også fra Fjällräven) - jeg er vidst officielt fan af det brand smiley smiley

Kommentér på:
Hundelufterbukser?

Annonce