{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Genpostet: Jeg er blevet røvrendt : ( {{forumTopicSubject}}

HUSK ikke nævne navne : ), tråden skulle gerne blive.

Ja som overskriften siger så er jeg blevet røvrendt af en forening der udadtil gjorde en god gerning. Men i den sidste ende så var det ikke en god gerning.
VI tog en udsultet hund ind i Dec 07. I pleje til han var kommet på højkant igen. Han var bange, ikke tryg ved os og vores hunde, meget underdanig og MEGET sulten.
Vi plejer ham og får ham rettet meget op på tre mdr. Han var normal vægtig efter 3 uger og ellers bare en skøn hund. Dog var han bange for fremmede. Dette arbejdede vi på bla. Ved at tage i hundeskoven og når vi fik gæster var han i køkkenet til han var faldet til ro. Så han lærte hurtigt at falde til ro og så kom han ind og hilse på gæsterne, hvilket han nød. Han var en stille og rolig hund med masser af krudt i røven, så meget at vi ikke kunne følge med til sidst. Da formanden for foreningen langt om længe kom på besøg havde vi haft ham i ca. to mdr. Indtil da havde hun været her en gang for at give os noget foder, da vi ikke kom med i det de fik doneret at et firma. Denne ene gang kunne hun ikke nærme sig ham, så skræmt var han, da hun kom på det besøg i feb. Var han i stuen hos os efter 5 min, og han overfaldt hende og ville slikke hende osv. Om det var fordi hun havde en tæve i løb derhjemme eller han genrealt bare var glad for at møde et ”nyt” menneske, ved jeg ikke, men han var på samme måde overfor andre efter det besøg. Her kunne hun se hvor langt han var kommet og hun fik af mærke på egen krop hvilken mundfuld han var, og hun gav mig ret i at det var på tide at han kom videre. Allerede der havde jeg sat annoncer på Hundegalleri, DBA, Gipote og gul & gratis.
Fik et par uger senere af vide at der var mange der havde ringet på ham, så jeg hørte nok snart noget fra en af de andre fra foreningen af, hvilket jeg så frem til, men intet skete. Ca. en uge senere blev jeg ringet op af en mand der var interesseret i Plet, man da jeg ikke tog tlf. ringede han på det nummer som jeg også havde henvist til fra foreningen, og der fik han kontakt. Da jeg så ringede manden op næste dag hvade han jo snakket med en, og hun havde så lige en anden hund han kunne komme og kikke på. Og hvor blev jeg sur, men trak mig tilbage, da det nok bare var mig.
Søndag d. 16 marts fik jeg er sms fra formanden at nu havde de fundet et nyt hjem til ham på Sjælland, og at de gerne ville tage ham med derover om tirsdagen d.18 Marts, så den nye familie kunne se ham. Dette blev jeg så glad for at jeg gav dem tilladelse til at hente Plet og tage ham med derover. Aftalen var at de ville hente ham kl 9, og det var i orden, men jeg var på arbejde så det var min mand og børn der var hjemme til at sende ham af sted. Han blev hentet ca. 1030, uden de havde givet lyd om at de var forsinket. Da vi nåede aften havde jeg intet hørt og gik i seng med en meget tom følese, og da jeg stadig ikke havde hørt noget om onsdagen middag skrev jeg og spurgte formanden hvordan det var gået, og fik et positivt svar tilbage at de havde beholdt ham, og han havde været ved stranden og i skoven. Hvilket var godt for hunden. Jeg blev lovet at få navn og nummer på dem der fik Plet, men i skrivende stund har jeg ikke fået den endnu.
Men nu til sagens kerne: Fredag på vej hjem til mine gæster bliver jeg ringet op af en, der har et godt kendskab til Plet og jeg får fortalt at Plet er kommet på Internat på Sjælland. Og gud hvor jeg græd. Min skønne Plet.
Han havde ikke fået et nyt blivende hjem, men var kommet i pleje hos en ny fam. Og grunden til at han skulle væk var at jeg var kommet op og skændes med formanden og i den forbindelse havde bedt dem om at fjerne hunden med det samme, hvilket er en stor løgn. Det ville jeg aldrig kunne byde et af mine dyr. Og den anden grund var at fordi jeg vinterferien havde fået hvalpe, og jeg har små hunde, så skulle han væk. Igen en stor løgn. Han var kommet i pleje hos en fam. Der kun kunne have ham i en uge. Efter 1½ uge havde plejefam. Bedt foreningen gøre noget så han kunne komme videre. Det eneste de gjorde var at forsøge at presse hende til at beholde ham, selvom hun ikke havde overskud til ham. SÅ det endte med at foreningen satte ham på et internat, hvor han nu har siddet i en uge.
Og stakkels hund. Mit hjerte græder for ham. At hører på hans reaktion på den flytning fra os til den nye plejefam. Så har det taget hårdt på ham, og så endnu en flytning så kort tid efter. Tror ikke man kan finde et hjem til en hund det kræver tid at vinde hans tillid, men får man den så er han for altid hengivet til den person. Håber egentligt efterhånden at han får fred. Tro mig jeg elsker den hund, men må se i øjne at det er ved at være for meget han er gået igennem.
Har kontakt til den fam han var hos i de 1½ uge, og de er meget kede af det hele, men jeg støtter dem i dette, de har gjort hvad de kunne og bedre kan man ikke gøre det.
Jeg har taget det valg at jeg ALDRIG mere vil hjælpe en forening med at rette en udsultet hund op igen, det vil jeg ikke byde min fam. og især mine børn og hunde.
Jeg vil gerne sige mange gange undskyld for at ikke have troet på dem der havde noget negativt at sige om denne forening, for jeg tror på nu at I havde ret. Dette har jeg mærket på egen krop.
Dette indlæg er skrevet med mange tårer, nu kan jeg ikke mere bære det skulle ske for min dejlige Plet, er desærre i den situation nu lige at jeg ikke bare kan hente ham hjem, da jeg ikke har kræfterne til ham og er meget træt i tiden og det kan jeg heller ikke byde ham.

Kommentarer på:  Genpostet: Jeg er blevet røvrendt : (
  • #1   7. apr 2008 og alle der har været udefor det samme må meget gerne sende deres historie til mig du kan selvølig altid vælge at være anonym

geser takker igen og føler stadig med dig

• #2   7. apr 2008 ej hvor forfærdeligt

• #3   7. apr 2008 Den stakkels stakkels hund .... En hård omgang han kommer igennem uden grund ... Og foreningen har skylden i dette ... De har kun gjort det værre for hunden ... Synes det er meget uansvarligt af foreningen ..

• #4   7. apr 2008 trist historie.. og enormt trist for vovse, tror ikke på den får et normalt liv fremover.. trist at hunde skal kastes sådan rundt, desvære ses det alt for tit..

• #5   7. apr 2008 Øv er ked af den dårlige opførsel fra foreningen, og at du føler dig dårligt behandlet! Synes det var så skønt at der var så mange der trådte til som frivillige i denne sag, og var dybt rørt over folks hjælpsomhed.. Ærgerligt du så skal stå tilbage med sådan en følelse, efter sådan en god gerning..

Jeg er selv plejefamilie for Græske Hunde, og er altid blevet behandlet rigtig godt, og med stor respekt, ærgerligt ikke alle foreninger er lige profesionelle.. )-:

• #6   7. apr 2008 lige til at få tårer i øjene.......

desværre er der nogle mennesker (i foreninger) der bare vil have ret og magt - så skidt med hvem det går ud over smiley

• #7   7. apr 2008 :,(

• #8   7. apr 2008 Øv hvor er det trist =(
    Håber det bedste for Plet.

• #10   7. apr 2008 Man er ikke engang overrasket mere.........

Gør mig meget ondt for jer Geser, og stakkels stakkels hund !

• #11   7. apr 2008 Hatten af for det arbejde du har gjort for Plet- og alle andre som har gjort det samme for den forening, - er slet ikk i tvivl om at han hos dig fandt ud hvad det vil sige at være hund.....
    Trist at foreningen arbejder så uproffessionelt, og håber at Plet snart får fred - enten via nyt, stabilt, varigt hjem eller får lov at sove ind...

• #12   7. apr 2008 Hvor er det forfærdeligt! Føler med alle jer det har ramt!

• #13   7. apr 2008 Er der en der vil sende mig en privat besked med den pågældende forening ..? Har en anelse om hvilken det er men er ikke sikker.

• #14   7. apr 2008 Ærgerligt at lave er stort og godt stykke arbejde med hunden, og man så regner med at den har fået et nyt hjem. Kan godt forstå at i er grædefærdige....stakkels plet.....Flot at i i det mindste for en periode kunne give ham gnisten tilbage.

• #15   7. apr 2008 Jeg kan kun sidde med en kæmpe klump i halsen og en hård knude i maven, stakkels stakkels hund :-(((

Jeg forstår godt at du som har lagt så mange kræfter i at hjælpe Plet til at få et godt liv er utrolig ked af det, det må være noget nær et mareridt at være i lige nu.

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #16   7. apr 2008 Hej der undskyld jeg skriver ind her men det er dog det værste der kan ske for en hund synd synd synd måske skulle de folk selv prøve at blive kastede lidt rundt dom den hun hva fanden er det for en forening der kan sige de er der for dyrene ikke en s... da der ville jeg gerne snakke lidt med hvis jeg kunne og fortælle dem hvordan man køre sådan en forening ...........
    har selv været med til sådan en gang og der var det dyrene det galt og ikke at stå flot frem på tv eller andet føj da

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#17   7. apr 2008 OK m.s gg

er nok lidt bag ud men har haft tid nu til at læse alt igennem forstår bede ............ det er utroligt at der findes nogle der er sådan var øv øv øv øv og øv

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#18   7. apr 2008 hvad med den familie der er tale om.....................

Har de ikke givet sig til kende eller også noget at skulle sige i denne sag .....
    De skulle da helt sikkert og sige deres version af denne sag så det også kommer frem hvordan de også er blevet udsat da .......

• #19   7. apr 2008 Hej Alle sammen, og mange tak for jeres tilkendegivelser om at dette ikke er i orden. Det var hos os der er hårdt ramt.

preben N: hun har svaret i det indlæg jeg lavede under Ribe hundene. Vedhæfter den lige så kan i se hendes indlæg deri. Hun hedder Anja S.

Hilsen Anne

• #20   7. apr 2008 Husk at man kan læse mere om denne forening, og få et kig bag kulissen i "Tinas tilhænger"-gruooen. I søger medlemskab hos "kvælersmølf"... den ægte kvælersmølf... ikke wannabes som mig. ;0)

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#21   7. apr 2008 Hey hallo hjælp.............

Hvordan kommer man ind og skriver i ribe hunde

• #22   7. apr 2008 Preben....du skal ansøge om det :o)

• #23   7. apr 2008 nu træder jeg så ind.. hvad enten jeg har lyst eller ej føler jeg at i mangler lidt ord fra mig ... og dem skylder jeg Plet . Jeg har altid kommenteret og bakket op omkring denne forening så nu må jeg også ind og sige her hvad jeg føler. Jeg vil godt fortælle kort at jeg så sent som til idag har troet stærkt på at denne forening gjorde noget godt og at jeg hjalp dem med det jeg kunne og var klar til at gøre hvad der stod i min magt for at støtte dem.... MEN.... jeg må nu indse at jeg ikke ved hvad jeg skal tro på mere.. hvad jeg skal forholde mig til..... og jeg har valgt at snuse lidt rundt og søge svar på nogle spørgsmål ... jeg fik svarene og om de passer eller ej må jeg jo så selv om hvordan jeg bedømmer.... Jeg har i hvert fald valgt at trække mig helt fra nu og følge med på side linien men vil dog godt sige hvad jeg oplever og føler.... Til foreningen som jeg ved følger med ¨selv om i ikke står frem vil jeg bare sige at jeg aldrig fortryder at have været der... været det jeg var..... og vil altid huske det hele...... aldrig glemme... ALDRIG... men jeg hopper fra nu og vil frabede mig mere kontakt fra foreningens side da jeg har nok at skulle kæmpe med i den videre fremtid hvilket i godt ved men vel osse mener er løgn .... Til Geser... tak for en god samtale du gav mig de svar jeg søgte og jeg ved hvor svært i må have haft det er virkelig ked af at i troede han var i et blivende hjem og jeg måtte meddele jer noget andet... det må være seriøst hårdt .. jeg mærker jo selv hvor ondt bare en uge kan gøre ! Til Plet vil jeg sige.. jeg fortryder ikke du kom her...gemmer dig men glemmer dig aldrig... og håber inderligt du finder din famile derude et sted MEGET snart det har du om nogen fortjent ! Til jer alle herinde UNDSKYLD det tog så lang tid ...jeg siger stolt JA vi var så plets pleje nr 2 og BEDER jer alle hjælpe ham til at få et godt og kærligt BLIVENDE hjem for ALTID.... Føler skyld men fortryder ikke ... ALDRIG !

• #24   7. apr 2008 DAMN jeg saner dig nu Plet... sidder igen og vræler løs.. du var her kun 11/2 uge.... men det var det hele værd..... Blev ringet op af foreningen son jeg snakkede meget med... som spyrgte om jeg kendte nogen der kunne tage en hund en 3-5 dage maks en uge..... som altid ville jeg støtte foreningen og ringede rundt... intet gav pote så jeg overtalte min mand og sagde så til foreningen at hvis min lille hund og den kunne sammen ja så kunne hunden da være her.... De kom med ham.... han var naturligvis meget forvirret ... foreningen fortalte mig at den der havde adopteret plet var røget akut på sygehuset grundet en blødning og hun var gravid i 6 måned...... så ja da vi ville gerne hjælpe dem alle og åbnede vores hjem for plet..... Han faldt langsomt til.... var altid i hælene på os og med overalt... kunne bestemt ikke li når vi forlod ham.... tiden gik og han blev mere og mere tryg. jeg kunne mærke vi knyttede os til ham og han til os.. jeg spurgte flere gange til hvornår han skulle "hjem" .. men ingen vidste rigtig noget.... måtte begynde at ligge pres på for at få svar da jeg står med personlige problemer der gør at jeg ikke kunne beholde plet hvilket foreningen udemærket kendte til.... til sidst fik jeg så af vide at denne person ikke kunne tage Plet alligevel og vi måtte finde en akut familie.. men det var så ikke muligt... så blev det til at Plet kunne blive gratis hvis det rigtige hjem kom.. hvilket jeg nu føler lidt måske var et pres til mig om at beholde..... og så da det ikke virkede jamen så måtte de jo afhente ham.... og sætte ham på et internat da ingen fra foreningen kunne have ham midlertidigt! Men andre hunde kunne finde nye hjem og blive hos medlemmer det lod sig godt gøre. bare ikke plet..... jeg begyndte her at tænke og havde mange spørgsmål der kom ... Dagen kom halvanden uge var gået og Plet blev hentet.. glemmer det aldrig ..... det var modbydeligt hårdt og jeg græd i flere dage igen og igen så jeg ham sidde der på et internat. uden os.. uden den familie han troede vi var.... græder igen nu hvor jeg skriver.. føler en så stor skyld for at han nu sidder der.. fordi jeg sagde nej tak..... af personlige årsager.. men føler jeg kastede ham dertil hvor han er nu.....og føler jeg var god nok.. indtil jeg ikke ville mere så var jeg lig et nul .... tænker igen og igen hvad er det der foregår... hvad skete der lige her .. har lovet mig selv jeg ALDRIG gør det igen ... aldrig......

• #25   7. apr 2008 det var lige mine bemærkninger fra igår som er blevet slettet med den første tråd der var !

• #26   7. apr 2008 Anja, hatten af for dig. Du ved hvor du har mig. Mit hjerte er også meget stort og kan kun føle med dig, og den anden familie der har haft plet. Min tanke i hovedet mit lige nu er, hvor er den hund, så henter jeg ham. Syntes sku det er synd at nogen mennesker kan være sådan.

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#27   7. apr 2008 hvor søger man om det

er lidt dum til det gg

• #28   7. apr 2008 savner...: tak for det og ja jeg ved du er der du ved hvad jeg står for og hvor er det grimt at gøre noget stort og blive svinet og beskyldt for at lyve..... er det dyrenes tarv at kaste dem rundt og bilde folk ting og sager ind .... GESER som troede plet boede her.....
    plet kan du finde hos www.liseshundehjem.dk og du ved jeg hellere end gerne køre med ! TAK FOR DIN STØTTE .....

• #29   7. apr 2008 Kontakt Janet R, hun er gruppe admin : )

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=10738

• #30   7. apr 2008 Anja S: Nu har jeg læst svaret fra foreningen i Ribe-gruppen, og nu er jeg lidt forvirret....
    Plet skulle til en familie på sjælland, men det kom han aldrig da hun ikke kunne have ham pga sygdom, så røg han over til dig Anja, som midletidig løsning, men da familien på sjælland måtte sige ned permanent pga sygdom røg han fra dig på internat... er det korrekt forstået?

for synes bare ikke det er det hende fra foreningen skriver.... smutter lige ind og læser igen... men skal lige være sikker på at jeg har forstået det korrekt.

• #31   7. apr 2008 Anja fortæller at hun kun kunne have ham i en uge pga familiære problmer, og det var de bekendt med. Og da den gravide måtte springe fra så kommer han på internat, da Anja ikke kunne beholde ham smiley

• #32   7. apr 2008 jeps... ok.... kan se faktaerne stemmer overens med foreningens udlægning... ikke hvordan det er sket, men overgangene for Plet er de samme...

Puha... det er da ogsy frygtelig mange nye skift for den lille hund!!!

Anja: Kan godt forstå du er meget ked af det, men det er på ingen måde din skyld, og at der ikke bliver taget de korrekte beslutninger fra foreningens side skal du ikke tage ansvar for!!! Man skal have lov til at takke nej, uden at man skal have de beslutninger og alternativer der bliver stillet op på sin samvittighed!!!
    Du gjorde en god gerning!!!!

Men har det virkelig skidt over Plet er netop det.
    "Han bliver klappet og nusset med hver dag"... det håber jeg virkelig... men jeg har mine tvivl, som jeg har uddybet i andre tråde.

• #33   7. apr 2008 Preben... pas på... nu nævner du navne, så bliver tråden slettet... skynd dig at slette indlægget så der ikke står **

• #34   7. apr 2008 Anja:

Hvis du gerne vil have plet tilbage, må han gerne være her hos mig til jeres problmer er blevet løst, det håber jeg du ved!!

• #35   7. apr 2008 Karina : jamen ser du jeg viste interesse for mille hunden da hun var voksen og en tæve.... men så bliver min mistanke om at der er store problemer med min 8 mdr datter bekræftet og min familie og jeg skal igennem en masse .. så jeg siger til foreningen at jeg ikke er inter i mille..... så ringer foreningen tirsdag før påske og spørger om jeg kender nogen der kan have plet en 4.5 dage maks en uge da de er på sjælland for at aflevere ham til b som er blevet indlagt.. jeg indersøger men kender ingen... tænker og overtaler min mand da vi gerne vil hjælpe.... og vi åbner vores hjem for plet .. dog siger jeg vi ikke kan beholde ham men godt vil passe ham til denne B er blevet rask da hun jo har sagt en uge....
    Da der er gået halvanden uge og jeg ved at når denne uge så er gået skal vi træde ind og ud på børneafdelingen rykker jeg for at plet kan komme til sit blivende hjem men nu er B så sprunget fra.... jeg kan ikke beholde plet hvor end jeg gerne ville men flere ting gør det for mig umuligt..... først får jeg af vide jeg kan få ham gratis hvis jeg vil.. eller finde nogen jeg kan sige godt for så kan de få ham gratis dog med kontrakt fra ar og til sidst da jeg ikke kan beholde ham og ingen kender så siger foreningen at så må de hente ham og sætte ham på et internat da de ikke har nogen steder til ham.. her vil jeg godt tilføje at trods de har vidst det nogle dage har plet kun stået under søger nyt hjem et døgn på foreningens hjemmeside...
    Så ja jeg måtte melde fra hvad plet angår men det vidste denne forening allerede før jeg tog plet ind....... jeg troede til igår at foreningen var noget stort og godt men har erfraret mig at vidst ikke er den korrekte tro at have.. flere og flere ting falder på plads og jeg blev meget ked af at høre at GESER troede han boede hos mig at vi havde adopteret plet.. jeg som troede hun vidste alt hvad der foregik da jeg troede man holdt plejefamilierne opdateret...... jeg sidder tilbage med en stor forvirring og en følelse af skyld... skyld over at plet nu sidder på et internat .. savner ham uendeligt meget !

• #36   7. apr 2008 savner : DET ved jeg .. det ville også være super dejligt men han har været kastet så meget rundt nu.. næste sted han skal skal være der han skal være... og jeg kan på ingen måde sige hvor længe det her kommer til at tage..... da det måske og måske ikke medføre operation og genoptræning....... men du er den jeg ville stole 200 % på ville passe ham som han fortjente ..... STORT KNUS.

• #37   7. apr 2008 Anja: Ja du ved hva jeg står for, og du siger bare til uanset hva det end måtte være, du ved jeg er lige her, 8 taster væk. lad og se om ikke han finder et nyt godt hjem inden længe og hvis ikke, så henter vi ham, det lover jeg dig.

• #38   7. apr 2008 Anja.....Det kan aldrig blive din skyld!

Var der orden i tingene ville AR til hver en tid have reservefamilier klar til netop sådanne situationer.

Og havde de moral, ville de have aflivet frem for et internat!

Men der er ikke styr på en disse, og hundene bliver behandlet som kludedukker. Plejefamilierne bliver misbrugt og de griner bare af det hele.

Det er IKKE din skyld, det er udelukkende deres!

• #39   7. apr 2008 SAVNER: det er simpelthen de tbedste jeg har hørt idag. Lov os at hvis der ikke er fundet noget nyt hjem så finder du ud af noget. Det vil lette os så meget og også Anja:)
    Kan ikke bære at han sidder der : (

• #40   7. apr 2008 Geser:

Har lovet anja at vi henter ham hvis der går for længe. Mit hjerte kan ikke bære at se anja ked af det, og slet ikke at se en hund sidde sådan et sted.

Godt nok har jeg ikke pladsen til det, men heller småt og godt end stort og skidt.

• #41   7. apr 2008 til jer alle.... tak for de søde ord og støtten uden jer kunne jeg slet ikke gennemføre det her.. græder som pisket hver gang det navn dukker op PLET .. damn .. jeg fortryder ikke men jeg gør det aldrig igen ALDRIG:
    SAVNER: det er sku en deal ...... hvis han stadig sidder der hvilket jeg ikke håber... men gør han det når alt det her er ovre og jeg har en alm hverdag igen ja så henter vi ham sku gør vi og du hjælper mig med træningen det er jeg sikker på !

• #42   7. apr 2008 og til jer andre ved denne person hvem jeg er og hvad jeg står for og jeg på ingen måde lyver for hvad skulle jeg få ud af det.. plet sidder jo stadig der på det s.... internat !

• #43   7. apr 2008 Anja:

det kan du stole 500 på at jeg gør. Du ringer og jeg kommer, det ved du.

Vi skal nok finde ud af noget med ham plet.

Smil du kender mit hjerte;-)

• #44   7. apr 2008 det er da synd for plet at denne forening er sådan.
    men vi har lavet en gruppe for modstander af den forening hvis i vil være medlem af den så send mig en pb

• #45   7. apr 2008 Hov hov hov... pis... læste mit indlæg igennem.... fik slet ikke skrevet det ordentligt!!! Det kan misforståes helt!
    Det sidste jeg skriver er om det internat han er kommet til... en fra foreningen skriver at internatet er et godt sted, og at "de klapper og nusser" ham, men jeg har mine tvivl at de gør det på dette internat, og det er denne tvivl jeg har uddybet i andre tråde.
    Sorry jeg fik forklaret det så dårligt...
    ved i Anja eller Geser hvordan Plet har det på internatet? Tænker så meget på det.

P.s. Jeg har absolut INGEN tvivl om hvor godt Plet har haft det hos Jer... kan jeg forstå på dem der kender jeg her i HG og Jeres beretninger, især på hvordan Plet knyttede sig hurtigt til Jer.

• #46   7. apr 2008 SAVNER : jeps... er sku stolt af at kende dig.. at have dig i det her ..... for det har ikke været let som du ved ..... ville jeg åbne mit hjem for sjov og lyve bagefter hmmmmm

• #47   7. apr 2008 Anja:

Jeg er altid sådanne steder, det ved du smil. Hva angår at åbne dit hjem, kan jeg kun sige, at du er super god til at åbne dine døre, og jeg som person er super glad for det, og dig lyve, er mit svar ALDRIG!!!!!!

Og du ved også hva jeg er i stand til at gøre så længe det har noget med dyr at gøre, trods jeg selv har været lidt uheldig, men det er der heldigvis styr på nu.

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#48   7. apr 2008 hej igen

Hvad kan der gøres for at stoppe dem hvem hvad og hvor skal der skrives til ringes til eller hvad kan vi gøre ..............
    UNDSKYLD jeg kom til at skrive navne er lidt ny her håber ikke at jeg har skadet nogle eller noget...........
    sorry til alle......

• #49   7. apr 2008 SAVNER: vi kan alle være uheldige.... se bare hvor uheldige foreningen er gg

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#50   7. apr 2008 jeg ville ønske jeg ikke bare sad her og læste disse indlæg ....... ønske jeg kunne stille noget op gøre noget hjælpe ....... med det er svært................. får ondt og bliver utroligt ked af det føler sku med de familier der har stået med det her bukker for dem og ønsker den forening synker dybt dybt ned hvor der er mørkt og ensomt lige som plet der sidder der og er blevet sat ud for af mennesker der ikke skulle have lov til at have med dyr at gøre........ har de ikke job de heller skulle sætte deres lid til 1000% isteden for at lave l... i den for andre menesker og dyr......
    de skulle komme en tur i h...... der vil der blive taget rigtig godt imod dem er jeg sku sikker på.......

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#51   7. apr 2008 når kan stadig ikke komme ind til de ribe hunde det vil de ikke underligt.......

De er vel trætte af man siger sin mening he he he

• #52   7. apr 2008 har i søgt om medlemsskab ?
    ville da være dejligt at i var der !

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#53   7. apr 2008 medlemskab til hvor
    vil gerne med hvor hvor

• #54   7. apr 2008 Preben: Jeg sendte et link Til Janet R længere oppe, skriv en PB til hende og spørg om du må komme med i gruppen.

• #55   8. apr 2008 Preben : fandt du ud af det?

• preben n
    preben n Tilmeldt:
    apr 2008

#56   8. apr 2008 hej der igen nej fandt det ikke kunne ikke finde det link

Kommentér på:
Genpostet: Jeg er blevet røvrendt : (

x