{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Analsæksfistel??? {{forumTopicSubject}}

ja så måtte vi endnu en gang besøge doktor dyr her til morgen..

da jeg vågnede i morges, og lige nussede dusty, havde han en helt masse stiv pels omme ved halen...

kiggede efter, og så noget der lignede en byld der var gået hul på omme ved siden af endetarmsåbningen..

fik det vasket, og kontaktede doktor dyr, som lige ville se ham...

han siger så at det er fordi dusty ikke har kunne tømme sine analkirtler selv, og så der gået hul på den hen over natten. så der er et sår på ca ½ cm i diameter omme bag i på den stakkels lille hund..

så nu står den på antibiotika i 12 dage, og så skal jeg vaske det...

han spurgte så om han havde gået og "kløet røven" mod jorden (sætter sig ned, og trækker sig frem).. og det har han så, men jeg troede det var for at klø eventuel gammel tørret lort af...

da diva også klør nummeren, så bad jeg ham tjekke hende.. og hun havde også noget han kunne trykke ud med fingrene..

så jeg blev lige oplært i at tømme anal kirtler smiley

jeg glemte så at spørge dyrlægen hvad jeg skal vaske det i... er der nogen der ved om det bare skal være rent vand eller???

jeg skal over til noget for sjov "udstilling" dyrlægen holder i eftermiddag, der spørger jeg selvfølgelig

hilsen sandie - som snart skal have oprettet en "børneopsparing" med alle de dyrlæge regninger hun har fået for tiden *GG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Analsæksfistel???

Annonce