{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Muskelforstrækning...? {{forumTopicSubject}}

Det begyndte med af, jeg bemærkede af Zena 4år rystede og ikke havde det så godt. Da jeg ville bæger hende op i sofaen, skreg hun dag jeg tog fat under hendes arme, som jeg altid gør når jeg bæger hende op. Og hun plejer aldrig at skrige af smerte på den måde.
Da jeg ville bæger hende op i sengen om aften ,skete det igen, at hun skreg af smerte og rystede smiley
Næste morgen ville jeg atte bæger hende op i sengen, og igen skreg hun og bliv nærmest bange for mig og ville gemme sig væk. Vi havde 3 hunde hjemme på daværende tidspunkt. Og vi skulle ned og gå tur, der kunne Zena næsten ikke gå, hun gik så langsomt så langsom og kunne næsten ikke oppe op at de få trappetrin og når jeg ville løfte hende, skreg hun avvv.
Jeg ringede til skadestuen i valby og de sage jeg skulle komme.
Da vi kom ind til lægen, tjekkede han først hendes forben og tæer, om der skulle være noget brækket, mens Zena græd og piv, det gjorde så ondt kunne man se.
Da han så tjekkede hendes bagben skreg hun bare af smerte. Jeg kunne slet ikk klare det og tårene trillede med af mim kinder. Hvordan kunn det gå så galt, fra det ene øjeblik til det andet .? Hun var jo frisk tidliger og der var ingenting.
Lægen sage så, at han mente af hun havde fået muskelfortræknig, ved at ha lavet en forkerdt bevægelse eller for meget el. hård leg.
Men hun har altid leget med Carla og det plejer hun sagtens at kunne tåle.
Hun fik 2 sprøjter og skal holde sig i ro i næste par dage, hun har fået noget som hedder Metacam som skulle hjælpe på smerterne og betændelshæmmede. Nu ligger kun i sin seng på gulvet og kigger rundt, hun kan ikke stå på bene særlig langtid af gangen,
Hvis der er nogen som har oplevet lignede, ville jeg rigtigt gerne høre din histroie.
Det gør så ondt, fordi Zena er mit et og alt. Jeg føler næsten en er død, så ked af det, er jeg over Zena pluselige er blivet så dårlig.
Jeg føler mig helt magtesløs og ved ikke hvad jeg skal gøre, derfor ønsker jeg rigtig meget af høre fra nogen , som måske ved noget om dette emne, da jeg selv er helt tom vedr. det. Håber bare så inderligt af hun kommer sig.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Muskelforstrækning...?

Annonce