{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

ALLE DYRS RET {{forumTopicSubject}}

Kære dyre venner!!

Jeg har haft fået det store ære, at være blevet udnævnt til Krædsreepræsentant hos ALLE DYRS RET..

Jeg vil her benytte mig muligheden for at fortælle alle jer dyrevenner herinde på Hunde galleriet at ALLE DYRS RET søger frivillige hjælpere i Jylland..
Måske det var noget for nogle af jer?
Er der nogle på fyn så skriv endelig også det kunne godt være at vi ville få brug for hjælp der også, så hold jer ikke tilbage Fynboer...Smill

Jeg vil gerne bede jer om at læse om vores arbejde meget nøje, så i er sikre på at det er noget for jer.
Når i har læst om vores arbejde så må i meget gerne vende tilbage til mig med lidt info om jer selv.
Hvor gammel er i ? hvor i landet bor i ?
Hvad er jeres kendskab til dyr generalt ? Hvorfor vil i gerne hjælpe ALLE DYRS RET...??

Hvad vil i kunne tilbyde af hjælp ?

HVEM ER ALLE DYRS RET & HVAD LAVER VI..
Vi har en info side på Facebook hvis nogle vil læse/høre noget mere om vores arbejde selv om jeg tror at de fleste af jer godt kender ALLE DYRS RET..

Søg på face book efter ALLE DYRS RET
Det er en åben gruppe så alle er velkomme til at blive medlem, inviter også gerne jeres venner..
Jo flere vi er jo bedere er det..
Har i problemer med at finde info siden så find mig My Barlebo på face book og jeg vil hjælpe jer..

Vi har også en hjmmeside, den er desvære ikke så opdateret men vil tydeligt give et billed af hvad vi laver..
Hjemmesiden hedder.
www.alledyrsret.dk

Jeg ser frem til at høre fra jer.
Jeg forbeholder mig retten til ikke at kunne svare tilbage med det samme, men alle skal nok få et svar af den ene eller anden art....

Knus
My Barlebo......
Krædsrepræsentant for ALLE DYRS RET

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ALLE DYRS RET

Annonce