{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

HJÆLP til Knæ & Hofter. {{forumTopicSubject}}

Kære Hundegalleri.
Min Dina er 11 år, har fået begge bagben opereret for 3 og 1.5 år siden - først på Frederikshavn Dyrehospital og det andet ben på Århus Dyrehospital. Jeg er nu flyttet til Kolding og været på Kolding Dyrehospital, da jeg troede hun havde sukkersyge pga. hun drikker mere vand end hun plejer og puster en del når vi går.
Han tog først blodprøver af hende og de viste hun trods sin alder har usædvanlige fine resultater - Dejligt smiley
Men - røntgenbillederne siger, at hun har HD i hø. side og slidt i ve. knæ. Dyrelægen foreslår guld i hoften. Men jeg ved jo ikke om hun har smerter. Hun går som om hun har ondt i hø. knæ (er måske ikke opereret så godt som ve.knæ(i Århus). Nu siger hundesvømmeejeren, at det ikke bare måske er løsningen at operere guld ind - måske er svømning, muskelopbygning, massage osv bedre. Skal hun ikke have øvelser (jelg lave med eller på hende???)
ÅÅÅhhh - jeg vil jo kun Dina`s bedste - Men hvad er det???
Bør jeg få anden dyrelæge til at checke det?
Bør hun få ny hofte?
Og hun er ikke klar til at tage herfra eller er gammel af sind. Så foreslå ikke aflivning - Vi er ikke der.
Men - giv mig gode råd - dyrlæge anbefalinger - giv mig erfaringer med alternativ behandlinger - og vær ærlig.
Har de bedre bud i Tyskland (bor tæt på).
Jeg glæder mig til at høre jeres gode svar - Mange tak!!!
De kærligst hilsner Dina&Helle.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
HJÆLP til Knæ & Hofter.

Annonce