632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Vogtende pekingeser? Vogtende pekingeser?

Jeg har en dejlig pekingeser der snart er to år. Jeg har kun haft ham i 4 måneder så der er selvfølgelig meget jeg stadig skal lære om ham. Han har et dejlig roligt temperament.... udover når der kommer håndværkere og andre folk han ikke kender der kommer og banker på eller kommer ind i lejligheden. vi er ved at få sat lejligheden i stand og har haft et par forskellige håndværkere på besøg. Gizmo han gør og knurrer af dem og virker meget nervøs omkring dem. Jeg har fået nogen af dem til at give ham en gosbid og så plejer han at tie stille, men holder stadig et vågent øje på dem. Jeg sælger vaskepoletter i min opgang og når folk kommer og ringer på for at købe skaber Gizmo sig også så man næsten ikke kan høre hvad folk siger. Synes både det er lidt pinligt at min hund skælder folk sådan ud (de må jo tro at han vil æde dem), men det er også synd for Gizmo at han bliver så nervøs. I går da vi var alene hjemme var der en der gik i opgangen. Pludselig begynder Gizmo og gø ved døren. Det har han ikke gjort før ( i de fire måneder han har været her) og heller ikke hvor han har boet før tror jeg.

Jeg er nu ikke bange for at han skal bide nogen (men man kan jo aldrig vide), men det ville være dejligt hvis der var nogen der havde nogle ideer til hvad jeg kunne gøre for at afhjælpe det??

Tak på forhånd.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Vogtende pekingeser?

Annonce