{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Tør jeg tro på det? :) (alene hjemme) {{forumTopicSubject}}

Ja nu har vi over en kortere periode (2-3 uger) haft store alene hjemme problemer. Tinke begyndte pludselig at spise alt når hun var alene smiley
Vi forsøgte med alene hjemme træning forfra, og vi tog alle de råd til os, som vi kunne finde men lige lidt hjalp det.

Jeg søgte råd både her og andre steder. Til sidst besluttede jeg mig for at prøve at lukke hende i et mindre rum (soveværelset). Jeg startede en massiv alene hjemme træning for 2 dage siden. I går gik det galt, der havde hun spist en fjernbetjening efter at have været alene i 3 timer.
I dag skulle hun igen være alene i 3 timer, men minsandten hun havde INTET ødelagt!!! Hurra jeg var simpelthen så glad. Jeg sov med en gammel T-shirt i nat, som hun fik ind på sin dyne i dag, om det er det der har gjort forskellen ved jeg ikke, men hold da op hvor er jeg glad lige nu.... smiley Vi fortsætter med træningen weekenden igennem, og håber at den gode adfærd fortsætter... smiley

PS jeg ved godt at alene hjmme træning starter med ganse få sekunder alene, og så øger man tiden langsomt. PGA. job m.v. har vi måtte starte med en time, og så øge tiden relativt hurtigt....

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tør jeg tro på det? :) (alene hjemme)

Annonce