{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Dunse er forårskåd, og eventyrlysten - {{forumTopicSubject}}

Og man skal slet ik vende ryggen til hende - Grrrr....

Ik fordi hun som sådan stikker af af - for de andre ved godt at den slags udløser skideballer - og at man bare ik kan få lov at være ude non stop, - så de løber sjældent... men Dunse - hun er da Ski... ligeglad hvad vi mener om den sag - og selv når jeg står på marken og plukker grønt - og lige vender ryggen til hende - VUPTI... så er hun 100 - 200 m fra mig - med næsen i jorden - hun elsker det -

Kalder på hende og hun vender sig og glor på mig som om "Damn din heks - skal du blive ved... " ... Når hun vender retur behøver jeg ik engang give hende en balle - Anna flyver LIGE på hende... torpedere hende - og fortæller hende at det der slutter altså NU... ( flokkens opdrager ) Men et par dage efter VUPTI... så står vi igen i samme situation -

Hun ved UDEMÆRKET at hun ik skal suse af - hun skal blive i nærheden - Og hun har ik gjort det læææænge - men nu skal hun LIGE prøve den af igen -
- Og jeg hader det bare - for vi har veje i nærheden - selvom der er nogle hundrede meter til den nærmeste -

Aaarrrgggghhhhh - Sku bare lige af med det - for for helvede hvor er det irriterende...

Normalt er porten jo lukket - men den skal sgu oxo ha lov at være åben -

Nå - nok også alderen der presser - smiler... Men har i super gode tricks - så kom endelig med dem - smiler...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dunse er forårskåd, og eventyrlysten -

Annonce