Nyt hegn:) Nyt hegn:)
Da jeg flyttede i hus for 1½ år siden var det jo lykken:) Endelig kunne mig og Prinsessen få en helt anden frihed:) Da vi satte hegn op sidste op var jorden ikke bearbejdet så vi valgte kun at hegne noget af haven ind, der hvor det var nemmest at komme i jorden. Det betød/betyder at Diva kun kan være i lidt under halvdelen af haven og jeg gider ikke være i den anden del, da det jo ikke er fedt for hverken hende eller mig.
Nå, men nu er mit store projekt "have" så endelig sparket igang og OMG der er meget at lave og hold nu kæft hvor er det super hårdt, men skønt:) Grunden er et stort bombekrater, som I kan se om 2 sek. når jeg har uploaded billeder som er taget inden jeg gik igang:)
Altså, til sagen:) Stolperne er som altid 3meter lange og blir banket 1meter ned i jorden med et mellemrum på 1.5m. Der blir sat 1.8m trådhegn op hele vejen rundt. Det ud mod vejen blir lukket med fast hegn. Mit spørgsmål er så hvad jeg skal gøre med de sidste 20cm fra hegnet stopper til pælen stopper?:) Enten skal jeg bore hul i stolperne og trække 1-2 stålwires hele vejen rundt som samtidig kan hjælpe med at stramme hegnet helt op. Eller jeg kan vælge at sætte 20cm hegn spm bukker indad?:) Diva har aldrig hoppet over men når naboens kat gå ind på vores grund hopper hun lige op og vifter ørene med kanten;) Men det gør hun kun ved det faste hegn. Der hvor trådhegnet er hopper hun aldrig op. Hun kan sagtens se katten og løbe hen imod, men med det samme hun er foran tråden stopper hun:)
Puha det blev vist lidt langt og håber det er bare lidt forståeligt ellers skal jeg prøve igen:)
På forhånd tak for svar:)
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Nyt hegn:)