{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Flytterod og hund..suk.. {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for lidt hjælp/gode råd..

Vi flyttede fra vores lejlighed for 3 ugers tid siden, da vi har købt ny bolig(jubii) .. Men indtil vores lejlighed står helt klar, bor vi på førstesalen hos svigerfar.. Jeg er dog lidt bekymret for Petri. Efter nogle dage her(nok en lille uge) begyndte han at være lidt alene her. Det gik super fint, ødelagde intet og naboen sagde at han ikke hverken hylede eller noget. Jubii tænkte jeg.

Han har altid været dygtig til at være alene hjemme. Han er 14 måneder nu.
Men en dag havde svigerfar ik lukket døren til stuen da han skulle være alene hjemme, så da jeg kom hjem stod petri oppe for enden af trappen som han ik tør hverken gå op eller ned af, og han så meget ulykkelig ud. Jeg tror han er gået derop for at lede efter mig, og så er han blevet forvirret for han tør ik gå ned igen smiley

Nu kan han ikke være alene her uden at hyle og gø, naboen skriver til mig for hun arbejder hjemmefra. Suk.. har jo ikke lige tid i kalenderen til ny alenehjemme træning, er startet på nyt studie, så pt får jeg hele tiden min mor, kæresten eller sviger til at passe ham så han ik skal være alene her.. Men det er jo ikke holdbart...

Vi skal jo snart flytte ind i den nye lejlighed, og så håber jeg at tilpasse det så vi kan alene hjemme træne i efterårsferien plus et par dage ekstra dage...

Ved godt det er noget rod og forvirrende for petri først at skulle bo her og så videre i ny lejlighed, men vi havde bare ikke noget andet valg hvis vi ville have en lejlighed hvor han måtte flytte med.

Nu prøver jeg bare at undgå alene hjemme her, så han ikke skal forvirres mere end højest nødvendigt!

Mangler gode råd- har fået anbefalet DAP, Baldrian mm- tror i det ville være godt når han skal lære vores nye lejlighed at kende? Og nu evt?

Jeg syns han er blevet endnu mere morsyg end han plejede at være, og lidt usikker også ovenpå at vi er flyttet... det går mig MEGET på faktisk smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Flytterod og hund..suk..

Annonce