{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

hjælp! hunden tisser {{forumTopicSubject}}

Hej med jer... jeg håber lidt på at kunne få nogle svar fra jer da jeg selv er ved at gå ud af mit gode skind!

Jeg har længe gået og troet af det var vores den ældste hund der nogle gange kom til at tisse i min sofa der står i tøj rummet... men efter nogle overvejelser er vi kommer kommet frem til at det ikke kan være hende da hun ikke går på trapper mere og hun må heller ikke være oppe netop pga hun er utæt..
den eneste af de 3 vi har kan hoppe over Lågen og gå op så vi er kommet frem til den konklusion at det er hende der gør det, men hvorfor lige pludselig?

Jeg har tænkt og tænkt og kan kun komme frem til at hun er bange for at være hjemme uden os? Men hvorfor gør hun det når de andre 2 hunde er nedenunder? hvorfor være tryghed, hvis det er det hun er?

Eller har i andre ideer til hvorfor hun kunne finde på at gøre det. For det er ved at være meget træls! Havde en trøje til at ligge på sofaen og den var gennemblødt!

Håber på at i kan give mig nogle svar, hvis nogle selv har oplevet det samme eller at vi kan komme til en konklusion sammen

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hjælp! hunden tisser

Annonce