{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Overvejer at barfe {{forumTopicSubject}}

Jeg går og tænker på at barfe min hund da vi snart har prøvet så meget forskelligt foder og hun gider simpelthen ikke noget af det udover en enkelt foder men ved det foder skider hun mellem 4 og op til 7 gange om dagen så det fungerer bare heller ikke til hende. Vi er lige skiftet over på Wolfsblut da jeg kun havde hørt godt om det - og specielt til kræsne hunde da det har så meget smag i, men heller ikke det dur og hun har nu i 3 dage helt nægtet at ville spise pillerne (da vi lige er skiftet over til det for hun stadig halvt/halvt af det nye og gamle foder og det er kun det gamle foder hun har ville spise - det som gør hun skider så mange gange om dagen). Så da vi sad og spiste aftensmad idag stod hun så og tiggede helt vildt, hvilket hun ikke plejer at gøre men hunden er jo skrupsulten men nægter stadig at spise det andet foder - hun har så lige fået et dejligt stort kødben med en masse lækkert kød på som hun ligger og hygger sig med nu smiley

Men jeg har lige lidt spørgsmål omkring det at barfe:

1.Jeg har læst lidt andre forumemner omkring barffodring og kunne læse der var en med en hund på 19 kg (min vejer 22) som brugte mellem 4-500 kr om måneden på foder - jeg vil jo så tro vi burde kunne gøre det for det samme. Så hvor mange penge bruger i på jeres om måneden? (I må også gerne skrive hvad jeres vejer :o))

2. Hvor meget får jeres om dagen?

3. Min tæve er sterrilisseret og skal selvfølgelig ikke gå hen og tage på - har nogle oplevet vægtøning ved at barfe?

4. Kræver det meget fryserplads ? :o)

5. Og hvor bestiller i fra?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Overvejer at barfe

Annonce