{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Mave- tarm problemer? {{forumTopicSubject}}

Min hund Buller på 2 1/2 år, blev diagonoreiseret med foderalleri i Maj/Juni måned, og så gik jeg over på barf.
MEN. Han har siden vinter lidt meget af MEGET dårlig mave, rumlen, og opkast..
Dette forsvandt i de 4 måneder jeg har fodret med barf.. Men så i mandags kom det tilbage på fuld tryk.. Mandag og Tirsdag prøvede jeg at give ham en diæt som dyrlægen satte mig på (æg+ris), og canikur. Onsdag måtte jeg til dyrlægen fordi intet havde hjulpet, han skulle stadig ud flere gange om natten, og stadig opkast..
Dyrlægen sagde han skulle faste fra resten af onsdagen til fredag, hvor på han så fik taget en stor blodprøve, for at se om det her sygdom.
Dyrlægen gav mig så speciel foder med hjem (våd og tørfoder), hvor på han skulle have vådfoder hele dagen igår, i meget små potioner selvfølgelig.. Men allerede 3-4 timer EFTER første måltid, kommer der rumlen igen smiley og han skal ud om natten endnu engang..
Nu er sagen så bare det at jeg ikke kan finde så meget om mave og tarmproblemer, og ville høre om nogle af jer evt ved hvad dette måske kan være?? :s (venter svar fra dyrlægen onsdag/torsdag i næste uge)
Bare så jeg har en idé om hvad han muligvis kan fejle.. Fordi dyrlægen ville næsten ikke tro det er en bakterie/virus, for han er ikke øm i mave/tarm regionen..
Frygter sådan at det er noget med hans bugspytkirtel, fordi han er meget tynd/slank, og tager ikke på.
Når jeg barfer, får han mad til 40 kgs hund (han vejer 32 kg).. i vinters vejede han 34 kg.. og han har mistet noget af glansen af i pelsen..

Det er også grunden til jeg spørger jer herinde, simpelthen for at få ro på de dårlige tanker smiley

Kommentarer på:  Mave- tarm problemer?
Kommentér på:
Mave- tarm problemer?

x