{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Første nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Nå hvordan gik jeres vapsers første nytårsaften så? smiley



Det var egentligt Costa's andet nytår, men han var kun 14 dage gammel første gang, så jeg tæller det ikke rigtig med.. smiley

Men her gik det over al forventning.. smiley

Costa var fuldstændig ligeglad med krudtet og han var ude i haven flere gange i løbet af aftenen og han var ude at gå tur et par gange efter kl. 18..

Kl. 00, valgte jeg at proppe lommerne med godbidder og tage ham med udenfor i snor.. Og ja, det gik mere end perfekt..

Hver gang der blev skudt en raket af satte han sig ned, kiggede op og ventede på at den eksploderede.. Og når den gjorde, gav han et lille glædes-hop.. smiley

Kræet var så begejstret at han næsten ikke var til at få med indenfor igen og han havde da slet ikke tid til godbidder.. smiley

Så man må sige at det var en yderst vellykket oplevelse for os begge.. smiley



Håber ellers at i kom godt ind i det nye år, både 2- og 4-benede.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første nytårsaften
  • #1   1. jan 2016 Hvor skønt smiley

    Rosa var 1 uge gammel sidste gang, så det tæller vidst heller ikke med. Jeg havde egentligt regnet med at hun ville blive utryg og bange, for hun er jo så forsigtig normalt og hun reagere normalt meget på lyde, MEN hun var fuldstændig ligeglad! smiley
    Hun rendte glad rundt i haven om aftenen, selvom det bragede omkring os, hun kiggede ikke engang op, men snuste rundt i græsset i håb om at hun havde glemt en godbid fra tidligere. Hun blev lige lidt "bange" ca. 00.15 da jeg kom ind udefra lige i det der kom et kæmpe brag, men 2 sekunder efter var hun igen glad, og der var ingenting!
    Jeg er simpelthen så stolt af hende, hun er så sej den lille lort smiley


  • #2   1. jan 2016 Ej hvor er hun sej..
    Super godt gået af lille Rosa.. smiley smiley


  • #3   1. jan 2016 Tak, ja synes også det er flot, men hun havde jo selvfølgelig også Lucky at støtte sig op ad, men havde bestemt ikke indtryk af at det var det hun gjorde, hun var bare helt cool smiley

  • #4   1. jan 2016 Her var det hhv. 3.og 2. nytår for de 3 hundedyr. Det gik strygende!
    Vi kom alle 4 sovende ind i det nye år smiley
    Hundende hyggede og sov hele aftenen.


    profilbillede
  • #5   1. jan 2016 Det kunne ikke være gået bedre. Det var Nickis første nytårsaften, og dagene op til har hun intet sagt. Hun kiggede, da vi var ude og gå og der blev skudt af 100-300 meter fra os (flere gange), men kunne sagtens distraheres med mad og leg, så det gjorde vi.

    Lidt før klokken slog tolv fik hun et dybfrossent marvben og det brugte hun 1½ time på, hun kiggede ikke engang op ved de store brag smiley Hun begyndte pludselig at gø midt i det hele - vi fandt så ud af, at det var fordi i det soundtrack vi havde sat på, kom pludselig en melodi som lød MEGET som en dørklokken - dén måtte ikke være der! Men skidt med fyrværkeriet.. Hunde-logik smiley

    Nåja, men alt i alt er vi rigtig tilfredse!


    profilbillede
  • #6   1. jan 2016 Hvor er det dejligt at læse.. smiley

  • #7   1. jan 2016 Det er så dejligt at høre!
    Min lille hvalp på kun 11 mdr. var helt ligeglad og var meget glad og opførte sig fuldstændigt som normalt smiley
    Kunne ikke ønske mere!


    profilbillede
  • #9   2. jan 2016 Carlo havde også et perfekt nytår 1. nytår smiley Han tog det med ophøjet ro, vi var ude at spise, hvor han opførte sig perfekt. Da vi kom hjem lagde han sig bare til at sove i hans seng, og kom ned omkring halv 1, og virkede lidt stresset, men jeg satte beroligende musik på og han fik et marvben, og så faldt han til ro igen, og gik op og sov videre smiley

    dejlligt at læse om alle jeres positive nytår


  • #10   2. jan 2016 Det var Calas 2. nytår og hun fortsatte stilen fra det første, hvor hun kun var 10 uger gammel og helt ligeglad med skyderiet.
    I år stod hun lige kortvarigt med hovedet på skrå og kiggede ud på lysglimtene og så forsatte hun ellers med at underholde sine gæster, vore venners 2 kerry blue terriere.
    Ghini var som vanligt fuldstændig cool, hun var gået i seng på sofaen og løftede ikke så meget som et øjenlåg, da det rigtig gik løs omkring klokken 24.

    Har også fået tilbagemelding fra Calas søskende, alle er kommet gennem nytåret uden frygt, det er dejligt at vide smiley


Kommentér på:
Første nytårsaften

Annonce