{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Hvilket ben {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der har været en forespørgsel om dette for ikke så længe siden. Men jeg har brug for andre gode råd.

Jeg vil rigtig gerne give begge piger et godt råt ben indimellem, så de kan få renset tænderne, og have en hyggestund med et ben.
De har begge lidt sarte maver og tåler bedst deres vante tørkost, godbidder, og lidt hakket oksekød i ny og næ, samt lammekallun som de får ca. 2 gange om ugen.
Den ene blev næsten kvalt i en borre da hun var hvalp og var tæt på at dø. Hun kunne ikke få vejret og blev helt blå på tungen, og dyrlægen reddede hende på et hængende hår. Hun har fået et traume efter det, og jeg skal sådan passe på, at hun ikke får noget galt i halsen, idet hun bliver helt panisk.
Jeg giver dem de tynde tyggeben indimellem, og dem tåler de. Samt tørrede okse og kallunstykker. Men ikke større pressede hudben det får de tynd mave af, også de hvide (forstår jeg godt).

Så hvis de skal have et godt råt ben, uden at kunne kløjs/kvæles i benstykker, og som er mest skånsom mod maven. Hvilke kan I anbefale?

Kommentarer på:  Hvilket ben
Kommentér på:
Hvilket ben