Indlæser...
Sortering
Sandt eller falsk omkring at have 2 hunde Jeg er flyttet tilbage til rækkehus, og det er dejligt. Vi har igen en lille have at boltre os i, og skønne grønne områ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. sep
Visninger:
872
Lillebitte dækken til vinterhvalp Jamen, jeg skal jo have hvalp <3 Den lander herhjemme slut november/start december, så vi lægger hårdt ud med kolde ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. sep
Visninger:
415
Nedtone hormoner Kulret hanhund der nu synes de fleste tæver er for lækre fordi én enkelt har været i løbetid for 3 uger siden. Han fors...
Generel diskussion
Oprettet:
2. sep
Visninger:
364
Vente eller nu? Så ja, det skal gøres lige meget hvad. Det er indret problem med to gange til dyrlæge. Zitta er 14 måneder og vi ha...
Generel diskussion
Oprettet:
28. aug
Visninger:
623
Vol 19 til snak om alt muligt Ny tråd. Den anden var blevet lovlig lang ;-) Jeg fik det her billed i morges fra en af mine trænere. Hun tog det åben...
Generel diskussion
Oprettet:
26. aug
Visninger:
5.562
Nu vi snakker om snore... Jeg er jo startet til rally med Maggie og oplever at snortypen gør en forskel.... spørg mig ikke hvorfor. Jeg har så en...
Generel diskussion
Oprettet:
25. aug
Visninger:
537
Øjen "snask" Oda er begyndt at få øjen"snask" kun i det ene øje ... det er IKKE gult bare sådan lidt mørkt gelé agtigt .. Jeg tror m...
Generel diskussion
Oprettet:
22. aug
Visninger:
1.599
Amerikan bully -pris Jeg har sidet lidt og kigget på amerikan bully da jeg simpelhent syntes de søde og spændne men, jeg forstår simpelhent ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. aug
Visninger:
794
Laver din hund søde lyde Jeg er helt vild med den lyd, som Sia laver, når hun gnasker gulerødder, knækbrød etc. <3 Her i sommervarmen får m...
Generel diskussion
Oprettet:
19. aug
Visninger:
357
At rejse med hunde Nu laver jeg en lille tråd om at rejse med hunde da Mikes mor gerne vil have det. Vi har altid rejst med dem men he...
Generel diskussion
Oprettet:
18. aug
Visninger:
403
uregelmæssig løbetid Thea er gået aaaaalt for tidligt i løb... Er det noget jeg bør være bekymret for? Det er kun Ca 5mrd siden sidst, og n...
Generel diskussion
Oprettet:
13. aug
Visninger:
706
Hvad kan der være galt? Lad mig først og fremmest pointerer at dyrlægen er inde over, vi har dog ikke fundet en årsag. er der nogen herinde som...
Generel diskussion
Oprettet:
12. aug
Visninger:
786
Symønster til hundedækken Hejsa :-) Er der nogen herinde som har et simpelt symønster til et hundedækken? Jeg har købt stof til et DM / da...
Generel diskussion
Oprettet:
12. aug
Visninger:
295
Måske nyttig / sjov læsning .. mest til Gorgi-ejere Se her ... Gorgi ejere :) https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/hunderacen-der-forsvandt-hvad-skete-der-med-turn...
Generel diskussion
Oprettet:
12. aug
Visninger:
503
Han lignede han var død I fredags da vi vågnede sov Mikhail på sofaen. Jeg satte mig og så TV. Kom til at kigge på ham synes ærligtalt han ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. aug
Visninger:
790
Hund og høns Vi vil gerne have et par små silkehøns og de skal kunne gå rundt i haven. Sidst jeg havde hund og høns sammen var det e...
Generel diskussion
Oprettet:
10. aug
Visninger:
683
Hunde låger til bilen Halløj. Er der nogen der ved hvor man får fat i 2 låger til bilen? Gerne med midterplade. Vores mondeo er desværre ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. aug
Visninger:
479
Nogen der bruger foldbar hundeseng? Vi var på kursus idag, og en af de andre havde sådan en foldbar campinghundeseng med til sin. Det var jo rigtigt smart....
Generel diskussion
Oprettet:
9. aug
Visninger:
334
Hvalp fra udlandet Med den nye lov, der gør at hvalpe fra udlandet skal være 15 uger før de kan komme til Danmark, hvad gør i der gerne kø...
Generel diskussion
Oprettet:
9. aug
Visninger:
1.684
Tråd nr. 18 - stort og småt i august Nr. 17 er nu også ovre på to sider, så her er en blank ny tråd til alverdens emner. Starter lige med en smule pral -...
Generel diskussion
Oprettet:
6. aug
Visninger:
12.537

Annonce