{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hundedækken med stil!
  • #1   9. aug Coco har en skotskternet ulddækken i det snit og hun HADER det
    Jeg tror hun har haft det på én gang...

En skam for hun ligner en herregårdshund, når hun har det på #FintSkalDetVære

• Lens
    Lens Online Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 23 Følgere: 119 Emner: 40 Svar: 2.348
    #2   9. aug Nej det er sødt

• Indica J
    Indica J Online Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 4 Følgere: 204 Emner: 31 Svar: 1.029
    #3   9. aug Haha, stivner hun også helt og synes ikke at hun kan gå?
    Det gør Viktoria når hun får sele på

Jeg tænker at prøve at sy det op i noget stof fra en gammel paraply først, og se hvad hun siger til det.
    Modellen minder lidt om det regndækken hun ikke kan passe mere, og det havde hun det fint med at have på

(Dengang var hun ung, smækker og "langbenet").

• #4   10. aug Hehe, yes, man kan SLET ikke gå med det på, fordi det netop er ret stift..

Hun hader generelt alt der "omslutter" hende, nok pga hendes dårlige ryg tror jeg blandt andet.. så vi bruger mest bare det nødvendige regn og vinterdækken fra hurtta afhængig af vejr:)

• #5   10. aug #3 fedt billede.

Seriøst, mor?! Det mener du ikke vel?

• #6   10. aug OG plisseret nederdel i tweed til dig, Indica

• #7   10. aug Hvis hun ikke gider at bruge det, så er jeg sikker på, at Liva bruger samme størrelse

• Indica J
    nov 2017

#8   10. aug A-S, jeg tænker også at der skal gøres noget med stykket ved forbenene, så det må der arbejdes på.
    Viktoria skal død og pine have et varmt dækken, både for ryggen og skuldrens skyld, og vi kan ikke finde et der sidder godt og som jeg synes er pænt (hvilket jo selvfølgelig er meget meget vigtigt ), så det er heldigt at jeg er rigtig god til at sy

Salla, det var første gang hun havde det på, og hun var ikke vanvittigt begejstret
    Det blev hun dog med tiden, og nu er hun desværre for tyk til det dækken. Det er ellers så fint til hende

Isabelle, det ville være yndigt
    Jeg tror det bliver til et par bukser eller en jakke i tweed til mig, måske endda samme stof som det jeg køber til dækkenet
    Så er der da ikke et øje tørt!

Sofia, jeg siger til hvis det nu overhovedet ikke er et hit
    Men det kunne også tænkes at jeg bliver så vild med at sy dækkener at jeg begynder på det som en lille bibeskæfitgelse (hedder det overhovedet det når man er førtidspensionist?)

• Indica J
    nov 2017

#9   10. aug Jag fandt faktisk lige stoffet fra en parkacoat jeg pillede fra hinanden fordi jeg ikke brugte den mere, og jeg tror at jeg prøver at sy dækkenet i det stof først

• #10   11. aug Spændende! Glæder mig allerede til billeder

Kommentér på:
Hundedækken med stil!