{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Hund i bus og tog {{forumTopicSubject}}

For 10 år siden havde jeg en cocker jeg kunne have med over alt, han var tit med i bus og tog og jeg husker med gru hvor rædselsfuldt jeg synes det var. Har minder om at sidde en overfyldte toge, hvor min hund lå mast mellem folks ben og bagage, kan sågar huske en lille pige der tørrede en bussemand af i hans ører......

En cocker kan man ikke have i en taske, så jeg var tvunget til at betale børnebillet.

Siden har jeg haft hunde der ikke var i stand til at tage med et bus eller et tog.

Nu får jeg glæden af at en cockerhvalp igen fra december og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg er ikke blevet bilejer siden og har stadig den store fornøjelse af bus og tog........

Nu bor jeg sådan at jeg skal med en bybus for at komme med en blå bus og sådan "væk " fra byen jeg bor i. Bybusserne må man ikke have hund med , medmindre de er i taske. Blå busser er børnebillet til hund.

Nu kommer det store 5000 kr spørgsmål så.

Jeg overvejer kraftig at invistere i en hundeklapvogn til min hvalp, som den kan lærer at være i , når vi rejser med bus og tog.

Men her opstår problemet så. Må man have en hund med i en hundeklapvogn i en bybus ? Er en hundeklapvogn, det samme som en taske ?

Må man have en hundeklapvogn med i en blå bus og et tog, er det så det samme som en taske eller gælder det stadig at det er en børnebillet, eller har det intet at sige, gælder det blot at man nu spærre pladsen for en barnevogn, men en person må jo gerne tage en barnevogn med ?

Jeg spurgte en buschauffør en dag, men han mente at man ikke må have en hundeklapvogn med i bus og tog, MEDMINDRE man tog hunden UD af klapvognen og betalte for børnebillet til hunden. Hunden måtte ikke sidde i klapvognen under turen, da intet levende måtte sidde i klapvogne under bus og togture........ Det synes jeg lyder absurd mærkeligt !!

Så nu spørger jeg jer. Har i erfaring med hundeklapvogne og fragt af hund i bus og tog med sådan en ? har i oplevet i er blevet bedt om at tage hunden ud af den ? Er i blevet nægtet adgang med en hundeklapvogn ?

Kommentarer på:  Hund i bus og tog
Kommentér på:
Hund i bus og tog