{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Vitaminer/kosttilskud {{forumTopicSubject}}

Har søgt lidt rundt herinde, men jeg synes ikke lige at jeg kan finde et svar på mit spørgsmål.
Misha har tendens til at ville spise is fra vejene her i vinteren og afføring, og jeg tænker måske, at han mangler noget vitamin eller lignende? Er der nogle herinde der har erfaring med det?

Kommentarer på:  Vitaminer/kosttilskud
  • #1   4. feb Jer tror nu ikke, at den mangler vitaminer fordi den spiser is og afføring. Den spiser vel is, fordi det er "sjov" og at spise afføring er en klam vane.

Gaddafi spiser også is, det har alle mine hunde gjort, desværre spidser han også lort, som han ellers var vænnet af med, men nu hvor de er frossen, så kan han godt hapse en engang i mellem, og han mangler ikke noget som helst.

Hvis du fodrer din hund med et godt foder, så burde den være dækket ind, og hvis du er i tvivl om den mangler noget, så få taget en blodprøve.
    At begynde at give vitaminer fordi man tror den mangler er ikke godt.
    Vitaminer er ikke uskadelig, overdosering af vitaminer kan skade hunden.

• #2   4. feb Det var også kun et råd jeg fik, og jeg ville forhøre mig nærmere herinde, fordi jeg ingen erfaring har med kosttilskud overhovedet

De får et fornuftigt foder, så de burde ikke mangle noget.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 138 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 4.661
    #3   4. feb At spise lort plejer at være en hvalpting.

• #4   4. feb Hvilke vitaminer og mineraler er der i frossen vand?

At hunde spiser lort, er bare udtryk for at de er klamme, ikke at de mangler noget. Opdragelse er helt klart vejen frem, i stedet for at hælde vitaminer i hunden

• #5   4. feb Haha ja du har nok ret A. Det er først efter at han blev et år, at han begyndte på det igen. Han gjorde det da han var helt lille, men da et nej så blev indlært, stoppede han. Nu har han bare mistet alle hjernecellerne igen

• #6   4. feb @3: Så konklusionen må være at min Perle er en hvalp (og ja, det er da en mistanke man engang imellem får ).
    Narrrrhhh hun fylder 7 år i april og hun er ganske enkelt bare klam
    Især er frossent lort er interessant. Hun er ikke kræsen og både fuglelorte, kattelorte, hestepærer, rævelorte og hundelorte spises med velbehag. Opdragelse i ikke at spise lort preller af på hende.

• john
    john Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 138 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 4.661
    #7   4. feb Mette bemærk "plejer"

• #8   4. feb På vores smutvej ind over en stubmark, ligger der en godt frossen kattelort, som nu er en slags delikat lorteis, og hundene SKAL lige hen og slikke/gnaske lidt på den HVER gang vi går forbi

Hestelort, rævelort, harelort, hjortelort er også virkelig yum, hvorimod det kun er udvalgte fulgelorte og et fåtal af hundelorte (for Dorit, Bella dør over hundelort)

• #9   4. feb Jeg har overvejet om jeg skal holde op med at købe dyre guffer til Gaddafi.
    Han elsker jo "rådyrgajoler" de ere gratis og er lige til at samle op i skovene og på markerne.

Kommentér på:
Vitaminer/kosttilskud