{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Lazy er pludseligt revet bort fra mig! {{forumTopicSubject}}

Jeg er så ulykkelig.......

Inden for en uge mistede ´lazy meget pels omkring den ene mund vige... og så begyndte det på næsen og fredag så jeg der var store grønne blæner i næsen på hende... tog til dyrlægen i fredags 15.45....

jeg troede jeg sku ha min hund med hjem igen og lege med, men nej.

hun havde fået skab og staffylokokker angreb op igennem næsen og de viste ikke om hun var ved og blive angrebet i hjernen........

jeg begyndte med det samme og tude..........

de sagde at de kunne prøve og behandle det men det var for sent og ville være synd for hende....

jeg sad på gulvet med hende da de spurgte om hun bed og sku ha mundkurv på. fik fremstammet at hun var jordens dejligste hund som ikke gjorde noget.... hun lå bare stille med hovedet i mit skød og kiggede op på mig mens jeg grad.

de gav hende den første spruøgte og jeg grad som pisket da de gjorde. og så kom den næste..

jeg kan næsten ikke skrive det her... jeg havde kun lazy tilbage, ingen venner mere og jeg har lige slået op med min kæreste. min familie snakker jeg ikke meget med.

jeg fik hende med hjem så jeg kunne begrave hende hos min søster på deres gård ved en sø lazy elskede.

de gik ned og gravede hullet mens jeg sad med hende på bagsædet og nusede hende og grad.

jeg lagde hende selv i hullet. lagde lidt roser på hende og gravede hende selv til i regnen. sad flere timer bagefter og tuede ved hendes grav.

jeg vil alrdig glemme dig min skat!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lazy er pludseligt revet bort fra mig!
Kommentér på:
Lazy er pludseligt revet bort fra mig!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce