DKK snobberne

DKK snobberne

Medlemmer: 374
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Olivers Telt Olivers Telt

Har allerede postet tråeden i gruppen "Os der udstiller", men det kunne jo være at der sad en DKK snob med noget viden om disse telte...

Jeg ved godt at der har været tråde vedr udstillingstelte før men nu spørger jeg så ind til folks erfaringer med Olivers teltet????
Kom frisk :0)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers Telt
  • #1   24. jun 2007 Synes personligt at det er lille, men har kun hørt godt om det ...

• #2   24. jun 2007 Marinne - Ja, det er ikke det største men der skal også bare være plads til 1 hundebur og 2 campingstole :0) Ved du om det er "solidt"... I den forstand at det ikke blæser omkuld hvis det regner f.eks ?

• #3   24. jun 2007 Er overbevist om at det er ligeså godt som det "normale"...Ang størrelsen er også bare fordi vi jo har 2 store bure i vores...

• #4   24. jun 2007 Jeg har et oliver telt, og det er ok, men der skal nogle bedre pløkker til.
    De bukker for et godt ord, men jeg har købt nogle større, og så virker det.
    Er rimelig nemt at slå op

• #5   24. jun 2007 Størrelsen er fint, men selve kvaliteten er noget hø... JEg købte mit telt i Hillerød, og havde virkelig store problemer med at slå det op fordi tegningen var dårlig, og stængerne var nummereret forkert. Har brugt mit en gang og da jeg skulle slå det op anden gang var en af spidserne sim man sætter i jorden knækket af, og jeg har altså ikke udøvet vold imod teltstængerne så mine erfaringer er ikke så gode...

/ Trine

• #6   24. jun 2007 Vi kigger også efter telt og havde tænkt os at det skulle være et Olivers.. meeeen så så vi det rigtigt og jeg vil nok sige at kvaliteten ser noget tvivlsom ud.. Så vil jeg i hvert fald hellere betale det ekstra for et ordentligt et fra DKK =o)

• #7   24. jun 2007 Så må jeg spørge endnu en gang - De telte fra DKK har jeg hørt ikke bliver fremstillet længere eller at de ikke er til at få fat i, nogen som ved om det passer ?

• #8   24. jun 2007 Dkk teltene skal vi ikke regne med bliver lavet længere - fik jeg at vide i Hillerød de har nemli ikke pladsen til at opbevare alle teltene i DKK - desværre for det er et rigtig lækkert telt.

Vil lige tilføje at selve kvaliteten af teltet ikke fejler spor mit har stået i haven i øsene regn og holder fint tæt det er mere stænger og pløkker der er noget ....

/ Trine

• #9   28. jun 2007 Royal Canin sælger også udstillingstelte dog ved jeg ikke noget om kvaliteten.

Kommentér på:
Olivers Telt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce