{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Fifi bruger "sutteklud"... {{forumTopicSubject}}

Fifi elsker at ligge med et stykke stof i munden, og bare ligge og sutte o tygge på det :oP
Synes det er lidt sjovt...har set andre hunde der leger med fx strømper, hvilket Fifi også gør, men tager hende og ofte i, at bare ligge og sutte på stoffet...igår var det min bluse det gik ud over *GG*...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fifi bruger "sutteklud"...
  • #1   25. jun 2007 HAHA, Bianca har også meget med at tage sokker, trøjer, bare noget der er stof, og ligge og gnave i det. smiley

  • #2   25. jun 2007 hehe hvor kært... hehe.. sådan noget gør Talli ikke..

  • #3   25. jun 2007 Ja Fifi er rigtig sød når hun gør det - indtil min lille krokodille-schæfer kommer og hugger sokken/kluden og derefter vogter den som om den var af pureste guld - og hun forstod hvad guld er værd ;o)

  • #4   26. jun 2007 Liva tygger ikke i det, hun gnuffer.. bare med fortænderne, gør hun også hvis hun vil lege, gør dælme ondt hvis hun lige får fat i et stk hud :S

  • #5   27. jun 2007 Yoda bruger sutteklud når vi kommer hjem.
    Hundene har en gammel sommerdyne de ligger på når de er våde, den dyne snupper Yoda og render rundt med, men en dyne er altså stor når man kun er en almindelig karelerpige, så hun render helt sidelæns og kæmper for at få dynen med gennem dørene. Eller også bliver den slæbt op i en hundekurv hun normalt ikke bruger. Karelerne bruger næsten aldrig hundekurv, men eurasieren elsker at putte i en af dem.


  • #6   27. jun 2007 Dorthe >> Sjovt du skriver det med hundekurven...prøv at se i mit galleri..og skal lige siges at den kurv var beregnet til hvalpene, og var noget for lille til hende, men hun ELSKEDE den kurv!

  • #7   25. jul 2007 Jeg burde altså også få købt en kurv til Fifi...hun sover oppe hos mig :oP Kan ikke gøre for det, men det er bare SÅ hyggeligt.
    Lige nu ligger hun og sutter på en gammel sok :oP
    Hun vil ikke æde en kartoffel, men æde en gammel sur sok...oh yeah! Smager godt inde i munden, og giver ekstra frisk ånde! *GG*


Kommentér på:
Fifi bruger "sutteklud"...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce