{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Nyt medlem {{forumTopicSubject}}

Hej til jer alle.
Jeg ville bare lige sige hej og tak fordi jeg måtte være med i gruppen. Det er rart med en gruppe her fra esbjerg og omegn når man jo selv bor her. En lille præsentation af familien: Der er mig, berit, næsten 40 år ung og singel. Så er der en datter på 18 år og en søn på 15 år. Simba vores hund har 2 års fødselsdag lige nettop i dag. Han er en blanding af papillion/pekingezer. Og så har vi 4 kaniner af forskellige slags. Simbas allerbedste ven hedder Honney og hun er også lige blevet inviteret til denne gruppe. Nu ved i hvem vi er og at vi glæder os vildt meget til at være i denne gruppe.

Hilsen Berit og Simba

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt medlem
  • #1   1. jul 2007 Hej til jer allesammen fra mig også.

Når nu Simba siger tak på den måde vil jeg også gerne benytte lejligheden til at præsentere mig. Jeg er Simbas bedste ven. Vi kan faktisk ikke undvære hinanden 1 dag. Men jeg hedder Honney og er næsten et år. Jeg er en lille dame af racen Yorkshiere terrier mini. Jeg bor ved min menneske mor der hedder lilian og er mor til Simbas menneske mor. Så derfor er hun også "lidt" ældre end Simbas menneske mor. Kig forbi os begge. Vi glæder os også meget til denne gruppe.
    Hilsen Lilian og Honney

• #2   1. jul 2007 hey.. velkommen til.. jeg var også rigtig glad da jeg fandt denne gruppe, det er lidt sjover at snakke med folk fra samme by... jamen du må da også lige få en præsentation af mig så.. jeg bor i gjesing sammen med min søn oliver 3 år, og min hund bella 1½ år og så har jeg en kæreste, som jeg søger lejlighed sammen med.. så skal vi have en hund mere, og jeg skal have kanin igen, har avlet på race kaniner på et tidspunkt..
    men først og fremest skal vi have et nyt hjem..
    ellers går jeg utrolig meget op i min søn, og min hund, det er mine 2 børn, og de er meget forkælet begge to.. smiler

• #3   1. jul 2007 Jeg glemte vidst at sige at jeg bor i sædding. Lige ved siden af sæddingcenteret. Mine børn er så store at jeg mest går op i arbejde ( har flexjob p.g.a. 3 kroniske smertefulde sygdomme) 4 timer om dagen, kaniner og så Simba som får mange lange ture også ned på stranden. Det gør vi dog ikke hver dag selvom vi bor så tæt på for der skal jo være noget nyt og spændende engang i mellem. Er det ejelejlighed i søger?? Jeg ville nemlig gerne flytte et sted hen hvor man må have mere end en hund, men kan ikke finde nogen boligforening hvor det kan lade sig gøre.

Kommentér på:
Nyt medlem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce