{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.341 visninger | Oprettet:

Fransk Bulldog - Sygdom? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle. Min Franske bulldog er syg... Hun har været det i snart 3 måneder... Hun klør sig under forbenene og vasker sig meget. Hun har nogle gange kløet sig helt til blods... snøft, så synd for hende.

Vi har nu været til dyrelæge med hende ca 10 gange, ved 2 forskellige dyrelæger... de trode i starten det var staffilikokker, og hun fik pencelin og har fået det siden, hun er osse blevet behandet for lopper, parasitter og hårsækmidder, men intet virker...

Hun får b vitaminer hverdag og 2 gange om ugen olivenolie i hendes mad. Hun får mad købt fra dyrelægen til hende mede hundlidelser...

Måske er det alleri? Nogle der kender til hunde med alleri eller staffilikkoer? Og behandling...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fransk Bulldog - Sygdom?
  • #1   14. jul 2007 fiona har også fået en allergi test, men den viste ikke noget, så nu er vi ved at arbejde på foderallergi, da det næsten er det eneste det kan være. symptomerne er de samme.

• #3   14. jul 2007 vi fik at vide man ikke kunne teste for foderallergi, der kunne man kun prøve sig frem. dog skal lige siges at en hund sagtens kan have allergi overfor et allergi foder, dyrlægen sagde det var sjældendt men hun da havde set det ske.

• #4   15. jul 2007 Hej..

Jeg vil lige sige jeg har haft det samme problem med min lille dreng Harley og har det stadig en gang i mellem. Det starte med at han næsten ingen ples på rygen havde. Han har været til dyrlæge og blev teste for allergi og det viste sig at han havde det. Han har husstøvmide allergi. Vi kom så i gang med behandlingen.. Det er noget rigtig øv. Men det har hjulpet, men meget dyrt.
    Min forskring på ham vil ikke gå ind og dække det. Men jeg vil da prøve at få hende teste. For det kan være foder, kødben osv. Nu må du ikke blive bang for alt det jeg har skrevet. Men jeg var selv ud af den da han ingen pels havde, slikkede sig under poterne og kløede sig øret.

P.S. Han har det godt og der er vildt meget gang i ham som altid.. Smiler..

Hilsen Kathirne & Harley

• #5   15. jul 2007 Glemte lige og sige jeg har fået noget creme til hans potter når det er helt vil, til at smøre på og sætter en sok på og lade det sidde en times tid så er det gået over. Det er noget jeg har fået hos dyrlægen.

• #7   15. jul 2007 Tusinde tak for alle jeres indput smiley Ja, hun er ung og dyrelægen sagde osse det var mærkeligt hvis det var allergi der viste sig i sån en ung alder...

hun får allergi foder nu, og binyrebakkehomon piller, sammen med pencilin og b vitaminer hverdag.

Kan man købe godbider der er alleri venlige?

• #10   15. jul 2007 øh har også hørt at de er tilsætningsstofferne, som gir allergi. en hund kan evt godt tåle fisk, men når den så får fisk som tørfoder så kan den få allergi, så er det jo ikke fisken men selve tilsætningsstofferne

• #11   15. jul 2007 det lyder meget logisk...

Kommentér på:
Fransk Bulldog - Sygdom?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce