{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

Døende kanin??!!! Lige nu til aften!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kanin der er fra d. 11.1.05.. Altså ca 2½ år gammel.. Han er hermelin, og kastereret..
Her i løbet af dagen har det været varmt selv inde i stalden hvor kaninerne bor.. Alle ti kaniner har ligget og fladet ud som de jo gør, når de har det varmt..
Da jeg så skulle fodre her til aften var det dejligt køligt i stalden, og alle kaninerne hoppede glade rundt, eller sad og småsov.. på nær ham hannen her.. Han lå STADIG og fladede ud, og vi snakker kl 10 aften!!!
Jeg forsøgte at ae ham, også på bagbenene hvilket han normalt ikk er glad for, men han reagerede ikk på det.. I det jeg tog ham op, blev han i samme stilling, i stedet for, at krumme sig sammen, som han plejer.. Jeg får ham ind til maven, og han sidder i normal stilling.. Hans ører er kolde.. Da jeg sætter ham ned igen, hopper ´han en halv runde i buret hen til det nærmeste hjørne, hvor han lægger sig og strækker forbenene ud..
Jeg henter min mor, og da vi kommer tilbage, ligger han igen med bagbenene stakt ud som om han sveder, men det er der INGEN grund til!! Det er ikke varmt.. Hva går der af min kanin?
Grunden til, at jeg skriver "døende kanin" er fordi det var i den der udstrakte form, jeg fandt min første kanin, da hun døde.. Så jeg kom til at tænke på, om han lagde sig til at dø.. Men så vidt jeg ved, fejler han ikk noget, og han er kun 2½ år..
Nogen der ved hva det er??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døende kanin??!!! Lige nu til aften!!!
Kommentér på:
Døende kanin??!!! Lige nu til aften!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce